Przetargi.pl
Remont pomieszczeń na II, IV i XI piętrze w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2012-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń na II, IV i XI piętrze w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1.roboty budowlane - piętro II, IV i XI: 1.1.wymiana drzwi w pokojach biurowych na drzwi o szer. 90 cm, 1.2.wymiana parapetów na aglomarmurowe, 1.3.wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych, 1.4.wymiana podłóg, 1.5.szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów. 2.Roboty elektryczne - piętro II, IV i XI: 2.1.wykonanie tablicy elektrycznej do zasilania urządzeń klimatyzacji, 2.2.wymiana instalacji oświetlenia, opraw, gniazd i łączników, 2.3.wykonanie instalacji elektrycznej urządzeń klimatyzacji. 3.Roboty sanitarne - piętro II i IV: 3.1.wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji wraz z robotami towarzyszącymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1.Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach