Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mławie

Miejska Biblioteka Publiczna im. Bolesława Prusa ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, ul. 3 Maja 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 654 36 63 , fax. 23 654 36 64
  • Data zamieszczenia: 2010-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. Bolesława Prusa
    ul. 3 Maja 5 5
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 23 654 36 63, fax. 23 654 36 64
    REGON: 13043121600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biblioteka.mlawa.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mławie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pt.: Remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mławie. Zakres robót obejmuje: - rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew - 209,06 m2, - zerwanie warstwy kleju lepikowego - 209,06 m2, - zeskrobanie istniejącej farby na ścianach - 221,75 m2, - zeskrobanie istniejącej farby na suficie i podciągu - 221,11 m2, - demontaż ościeżnic drzwiowych i demontaż skrzydeł - 8,62 m2 , - demontaż opraw świetlówkowych - 44 szt, - montaż opraw świetlówkowych po wykonaniu gładzi - 44 szt, - ręczne wykonanie bruzd dla przewodów wtynkowych - 158,97 mb, - demontaż przewodów z korytkami - 136,80 mb, - demontaż włączników - 7 szt, - demontaż grzejników żeliwnych - 11 szt, - montaż grzejników żeliwnych - 11 szt, - montaż włączników - 7 szt, - wymiana zaworu grzejnikowego na zawór z głowicą termostatyczną - 11 szt, - wymiana odcinka rury stalowej o śr. 15-20 mm do wymiany zaworu - 11 msc., - gruntowanie podłoży unigruntem pow. poziome- 209,06 m2, - warstwy wyrównawcze pod posadzki gr. 4 cm zbrojone siatką z wyk. dylatacji - 209,06 m2, - posadzki z płytek gres - 209,06 m2, - cokolik z płytek gres - 82,38 m2, montaż listew progowych na połączeniu pod drzwiami - 6,22 m, - montaż listwy dylatacyjnej w posadzkach z płytek - 60,13 m, - uzupełnienie tynków wewn. kat. III - 15,99 m2, - wymiana kratek wentylacyjnych - 6 szt, - montaż kompletnych drzwi drewnianych sosnowych (ościeżnica + skrzydło) wykończonych polakierowanych - 8,62 m2, - obrobienie wykutych otworów w ościeżach - 3,45 m2, - przyklejenie warstwy siatki na suficie - 94,42 m2, - wewn. gładzie gipsowe dwuwarstwowe - 442,86 m2, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi klory II gr. - 442,86 m2, - montaż na gotowym podłożu gniazd do stanowisk komputerowych - 14 szt, - ułożenie przewodów kabelkowych o przekroju żył do 7,5 mm2 - 35,75m, - malowanie farbą olejną rur o śr. do 50 mm - 51,30 m, - malowanie farbą olejną grzejników żeliwnych - 15,10 m, - wymiana istniejącej rozdzielni elektrycznej o wym. 92*66 cm oraz 43*42 cm wraz z wewnętrznym wyposażeniem na nową odpowiadającą nowym standardom - 1kpl, - sprawdzenie badani instalacji elektrycznej po robotach - 1kpl - sprawdzenie badani instalacji elektrycznej p. poż. po robotach - 1kpl Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót załączony do SIWZ. 1.2 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (tj. wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres co najmniej 36 miesięcy, chyba że gwarancja udzielona przez producenta jest dłuższa, wówczas obowiązuje gwarancja producenta. 1.3 Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i terminowego wykonania powierzonych robót zgodnie z dokumentacją projektowo kosztorysową, kosztorysami ofertowymi, profesjonalną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi, bhp i p.poż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz zaleceniami Zamawiającego. 1.4 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót pod względem bhp i p.poż., oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia ewentualnych przeszkód stwierdzonych w czasie wizji lokalnej w terenie. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót z materiałów własnych i dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zgłoszenia obiektu do odbioru wymaganych prawem certyfikatów, atestów i zaświadczeń o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektorów Nadzoru do przedłożenia dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów. 1.8 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić objęcie kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, wpisanej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 1.9 Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 1.10 Wykonawca zobowiązany jest do przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót. 1.11 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki obmiarów. 1.12 Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót. 1.13 Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót. 1.14 Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 1.15 Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do decyzji Zamawiającego i powołanych przez niego Inspektorów Nadzoru, którzy mogą w każdym momencie realizacji umowy zrezygnować z części robót i użytych materiałów, jeżeli nie będą one zgodne z wymaganiami określonymi w rozdziale 1 art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Rezygnacja powinna nastąpić w formie pisemnej, niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 1.16 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia za żądanie Inspektora Nadzoru Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 46106000760000401250001043 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 26 marca 2010 r., do godz. 1000. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biblioteka.mlawa.pl/zmowienia.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach