Urząd Gminy Przemęt ogłasza przetarg
- Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5496071 , fax. 065 5496975
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Przemęt
ul. Jagiellońska 8 8
64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
tel. 065 5496071, fax. 065 5496975
REGON: 00065486500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń lekcyjnych na I piętrze budynku Zespołu Szkół w Mochach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje kompleksowe odnowienie sal lekcyjnych na I piętrze budynku Zespołu Szkół w Mochach polegający na wymianie instalacji elektrycznej, wymianie posadzek wraz z ułożeniem nowej zgrzewalnej wykładziny PVC dwukolorowej wielowarstwowej o grubości całkowitej 2,5 mm, wymianie stolarki drzwiowej oraz malowaniu tych pomieszczeń. Szczegółowy zakres prac określa załączony przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat lub w okresie krótszym niż 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż 5 lat, wykonali z należytą starannością, 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają dostarczyć: - ofertę podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy zgodną z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. - wykaz 2 robót budowlanych (załącznik nr 4) zbliżonych, co do przedmiotu i wartości do niniejszego zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, zrealizowane przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat lub w okresie krótszym niż 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż 5 lat. -uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót Wszystkie dokumenty powinny być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.bip.przemet.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja posadzek hali basenowej przy ul. Mahle 4 w Krotoszynie
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych wejściowych i pochylni do budynku Sądu Rejonowego w Pile przy Al.Powstańców Wielkopolskich 79
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane związane z renowacją elewacji Zamku Kórnickiego w zakresie: wykonanie prac remontowych i renowacyjnych murów zewnętrznych - ceglana część elewacji z wyłączeniem wieży
Dodano: 2016-07-27 - wymiana wykładzin w pokojach 325, 328, 329, 331 w budynku Collegium Maius, malowanie pomieszczeń 101A, 107B, 108B w budynku Collegium Novum
Dodano: 2016-07-27 - Roboty konserwacyjno - ogólnobudowlane budynków nr 3, 14, 45 i 49 w kompleksie wojskowym przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont części Pomieszczeń dla Osób Zatrzymanych zlokalizowanych w budynku Komendy Miejskiej Policji w Koninie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu związanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piętrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. Św. Rocha 9 w Poznaniu (RZP-2003-12/16/ZP)
Dodano: 2016-07-25 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego położonego w Chodzieży przy ul. Rynek 1
Dodano: 2016-07-21 - Remont dachu budynku nr 1 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-21