Przetargi.pl
Remont pomieszczeń lekcyjnych na I piętrze budynku Zespołu Szkół w Mochach

Urząd Gminy Przemęt ogłasza przetarg

  • Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5496071 , fax. 065 5496975
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Przemęt
    ul. Jagiellońska 8 8
    64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5496071, fax. 065 5496975
    REGON: 00065486500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń lekcyjnych na I piętrze budynku Zespołu Szkół w Mochach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje kompleksowe odnowienie sal lekcyjnych na I piętrze budynku Zespołu Szkół w Mochach polegający na wymianie instalacji elektrycznej, wymianie posadzek wraz z ułożeniem nowej zgrzewalnej wykładziny PVC dwukolorowej wielowarstwowej o grubości całkowitej 2,5 mm, wymianie stolarki drzwiowej oraz malowaniu tych pomieszczeń. Szczegółowy zakres prac określa załączony przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat lub w okresie krótszym niż 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż 5 lat, wykonali z należytą starannością, 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają dostarczyć: - ofertę podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy zgodną z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. - wykaz 2 robót budowlanych (załącznik nr 4) zbliżonych, co do przedmiotu i wartości do niniejszego zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, zrealizowane przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat lub w okresie krótszym niż 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż 5 lat. -uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót Wszystkie dokumenty powinny być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.bip.przemet.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach