Przetargi.pl
Remont pomieszczeń laboratorium wraz klatką schodową w budynku głównym Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie przy ul. Niepodległości 44-48

Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-252 Koszalin, ul. Niepodległości 44-48
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3423339 , fax. 094 3423339
  • Data zamieszczenia: 2013-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
    ul. Niepodległości 44-48 44-48
    75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3423339, fax. 094 3423339
    REGON: 00029075900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń laboratorium wraz klatką schodową w budynku głównym Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie przy ul. Niepodległości 44-48
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest -Remont pomieszczeń laboratorium wraz z klatką schodową w budynku głównym Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie przy ul. Niepodległości 44-48 Przedmiotem zamówienia jest: a. Wykonanie bieżącej konserwacji pomieszczeń laboratorium, w których zakres wchodzi m.in.: naprawa i renowacja tynków ścian i sufitów wraz z malowaniem; wymiana posadzek na systemowe wykładziny PCV, renowacja okładzin ścian z glazurowanych płytek ceramicznych, wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej. b. Modernizacja instalacji elektrycznej polegająca na wykonaniu m.in.: wymiany instalacji elektrycznej-oświetleniowej oraz gniazd wtyczkowych; wymiany osprzętu oraz zasilania lamp bakteriobójczych; wymiany rozdzielnicy głównej laboratorium i jej zasilanie; wykonanie instalacji niskoprądowej - domofon, szyfrator. Zakres robót dla całego zamierzenia obejmuje między innymi: a. wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych w zakres których wchodzi m.in.: demontaż we wszystkich pomieszczeniach drzwi wewnętrzne wraz z ościeżnicami -za wyjątkiem drzwi do magazynu apteki na klatce schodowej i drzwi wewnętrznych do cieplarki (pom. 163, demontaż przyborów sanitarnych oraz grzejników - z przeznaczeniem do ponownego montażu, demontaż we wszystkich pomieszczeniach wykładziny PCV oraz skucie płytek ceramicznych lub gres o ile występują, skucie okładzin ceramicznych ścian, rozbiórka zabudowy drewnianej ścian działowych klatki schodowej i szatni przy korytarzu na piętrze, rozbiórka naświetla z luksferów w pom. 161, rozbiórka ściany działowej wraz z naświetlami pomiędzy pomieszczeniami 166 i 167 a korytarzem, wykucie nowych otworów drzwiowych do pom. 152 i 155, demontaż naświetla okiennego w pomieszczeniach sanitarnych oraz w pom. 152, rozbiórka fragmentu ścianki działowej na korytarzu, wykonanie ogólnych prac budowlano-remontowe w zakres których wchodzi m.in.: wykonanie zabudowy pom. 160B i wejścia do laboratorium na piętrze z płyt gipsowo-kartonowych -2x 2x12,5 mm na systemowym ruszcie stalowym z wypełnieniem wełną mineralną, wykonanie według technologii jak wyżej zabudowy przejścia do pom. 159 oraz ściany działowej pomiędzy pom. 166 i 167 a korytarzem, zamurowanie otworów po zdemontowanych drzwiach -pom. 152, 154 i 155- oraz naświetlach, uzupełnienie (naprawa), we wszystkich pomieszczeniach, miejscowych uszkodzeń tynków ścian i sufitów za pomocą systemowej mineralnej mieszanki tynkarskiej oraz wykonanie przecierką istniejących i nowych tynków ścian i sufitów, wykonanie betonowych podkładów wyrównawczych na posadzkach z systemowych mieszanek samopoziomujących (klasy C25/30), grubości 1 ÷ 3 cm, ułożenie (klejenie) na posadzkach elastycznej wykładziny PCV (w rulonie, zgrzewanej) z wywinięciem na cokoły na wysokość 15 cm -przy cokołach wklejać pod wykładzinę systemowe profile narożnikowe, malowanie ścian do wysokości 1,60 m 9gruntować oraz malować dwukrotnie farbą olejną półmatową zmywalną z dopuszczeniem do obiektów służy zdrowia, ściany powyżej lamperii oraz sufity gruntować i malować dwukrotnie emulsją lateksową w kolorze białym, zabezpieczenie zewnętrznych narożników ścian i przejść systemowymi kątowymi (zaokrąglonymi) listwami ochronnymi do wysokości 1,60 m -ze stali nierdzewnej lub twardego PCV, montaż ościeżnic drzwiowych wraz ze skrzydłami, czyszczenie, naprawa i malowanie podokienników lastrykowych -min. 3x- farbą epoksydową w kolorze białym, wymiana okładzin ceramicznych -płytek- podokienników z płytek ceramicznych, wykonanie przy umywalkach i zlewach opasek ,fartuchów, ochronnych z glazurowanych płytek ceramicznych na wysokość od 0,15 do 1,60 m. wykonanie zabudowę regału wnękowego za pomocą typowych meblowych płyt laminowanych z drzwiami systemowych profilach aluminiowych. Wymiana instalacji elektrycznej w zakres podstawowych prac wchodzą m.in.: tablica główna laboratorium T-LAB, instalacja oświetlenia podstawowego, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, zasilanie lamp bakteriobójczych, instalacja gniazd wtyczkowych i technologicznych instalacja połączeń wyrównawczych. Opis przedmiotu zamówienia na powyższe zamierzenie stanowi wielobranżowa dokumentacja projektowa remontu pomieszczeń laboratorium wraz z klatka schodową Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie. Projekt Budowlany remontu pomieszczeń laboratorium wraz z klatką schodową w budynku głównym Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie ul. Niepodległości 44-48 - Projekt Wykonawczy remont pomieszczeń laboratorium wraz z klatką schodową w budynku głównym Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc Koszalin, ul. Niepodległości 44-48 - BANŻA ELEKTRYCZNA - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót - UWAGA - jeżeli według wykonawcy ilość robót koniecznych do wykonywania jest inna niż podaje załączony przedmiar robót należy go zmodyfikować. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i służy do umożliwienia Wykonawcy prawidłowego skalkulowania ceny oferty - załącznik nr 3 do SIWZ. Zawarte w projekcie nazwy materiałów, urządzeń, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane podano jako przykładowe, będące podstawą do wykonania obliczeń technicznych i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji dopuszcza się rozwiązania równoważne przedstawione w projekcie oraz użycie innych materiałów równoważnych, które odpowiadają standardowi określonemu w projekcie lub też standard ten podwyższają, wskazane w dokumentacji parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Roboty budowlane i instalacyjne prowadzone na terenie Szpitala - ze względu na ciągłość pracy placówki oraz termin realizacji robót wymagane jest, aby prace wykonywane były przez 6 dni w tygodniu w systemie dwuzmianowym. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącego -codziennego- sprzątania po robotach budowlanych i instalacyjnych. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszelkie koszty i nakłady niezbędne do poniesienia w związku z prawidłową realizacją przedmiotu umowy i czynnościami odbiorowymi między innymi: robocizna, materiały, sprzęt, wykonanie niezbędnych prób, badań i pomiarów, koszty usuwania ewentualnych wad w okresie gwarancji. Wykonawca oświadcza, że uzyskał niezbędne informacje co do ilości i rodzaju robót oraz warunków i specyfiki realizacji jak również wszelkich utrudnień związanych z realizacją przedmiotu umowy i nie wnosi uwag mogących mieć wpływ na cenę i termin wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami, Branżowymi Normami Budowlanymi, przepisami i wymogami technicznymi jakim powinny odpowiadać prace prowadzone przez Wykonawcę, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowymi, ochrony środowiska i miejscowymi obowiązującymi na terenie budowy. Roboty związane z wyłączeniem energii elektrycznej należy każdorazowo uzgadniać z Zamawiającym z jednodniowym wyprzedzeniem, w taki sposób aby prawidłowo zorganizować pracę Szpitala. Kosztorys ofertowy - sporządzony w oparciu o przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. Jeżeli według wykonawcy ilość robót koniecznych do wykonywania jest inna niż podaje załączony przedmiar robót należy go zmodyfikować. Przedłożone kosztorysy ofertowe mają charakter pomocniczy i służą do umożliwieniu Wykonawcom prawidłowego skalkulowania ceny oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.800,00zł ( Pięć tysięcy osiemset zł.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach