Przetargi.pl
remont pomieszczeń laboratorium przy ZOZ Polanów

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 76-010 Polanów, ul. Bobolicka 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3188399, 3188271, 3188600 , fax. 094 3188600
  • Data zamieszczenia: 2009-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Bobolicka 4 4
    76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3188399, 3188271, 3188600, fax. 094 3188600
    REGON: 33000612200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont pomieszczeń laboratorium przy ZOZ Polanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń Laboratorium przy Zespole Opieki Zdrowotnej w Polanowie woj. Zachodniopomorskie dla progu poniżej 5 150 000 EURO.Przedmiot zamówienia zawiera następujące elementy: 1.1)Roboty ogólnobudowlane - remont pomieszczeń laboratorium polegają
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy podany w SIWZ. W poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnoścowo-kredytowej z tym,że poręczenie kasy jes
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych(uPzp), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia to jest: -wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj.:14.04.2009r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmnie 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do charakteru zamówienia (wyremontowanie lub przebudowanie 7 pomieszczeń użyteczności publicznej o kubaturze do 500 m3 lub obiekty użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej jak 200 000,0 zł, c) dysponują osobą (osobami) posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym kierownik budowy z minimum 2 letnim stażem w kierowaniu robotami. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kser uprawnień oraz ksero zaświadczenia wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Dokumenty te powinny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł, e) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert tj., że posiadają środki finansowe lub uzyskają kredyt do wysokości 50% ceny oferowanego kosztu budowy, f) nie zalegają z opłatami wobec ZUZ i Urzędu Skarbowego, g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, h) udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na cały zrealizowany przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru końcowego całego zadania, i) wniosą wadium w wysokości 5 000,00zł (pięć tysięcy zł). 2) Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a) ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. b) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25, ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. c) niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz ofertowy z załącznikami, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4, wzór stanowi załącznik nr 1/4 do SIWZ, 3. potwierdzona kserokopia dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , w przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowę spółki jako załącznik nr 1/10 do SIWZ, 4. Wykaz 2-ch robót budowlanych o charakterze, wielkości i złożoności podobnej do charakteru zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. do 14.04.2009r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi załącznik nr 1/6 do SIWZ. Należy również do każdej roboty dołączyć referencje z kopią protokołu odbioru o należytym wykonaniu. 5. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, sporządzony na załączniku nr 1/7 do SIWZ. Należy również dołączyć potwierdzenie posiadania uprawnień oraz zaświadczenie wydane przez Okręgową izbę Inżynierów Budownictwa potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej Izby (kierownik budowy z minimum 2-letnim stażem w kierowaniu robotami). Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert tj. posiadają środki finansowe lub uzyskają kredyt do wysokości 50% ceny oferowanego kosztu budowy. Jako załącznik nr 1/14 do SIWZ. 7. Potwierdzoną kserokopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na prowadzoną działalność na kwotę nie niższą niż 500 000,0 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jak załącznik nr 1/13 do SIWZ. 8. Złożenie oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłatami wobec ZUS jako załącznik nr 1/12 i Urzędu Skarbowego, jako załącznik nr 1/11 do SIWZ. 9. Dowód wpłaty wadium, jako załącznik nr 1/3 do SIWZ. 10. W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z Wykonawców zobowiązany jest spełnić wszystkie warunki określone w rozdziale VII i jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty przewidziane w rozdziale IX, pkt 2-7. Przy składaniu oferty wspólnej należy ustanowić pełnomocnika i załączyć do oferty pełnomocnictwa oraz umowę regulującą współpracę podmiotów. 11. Zaakceptowanie projektu umowy - poprzez zaparafowanie każdej strony na wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1/8 do SIWZ. 12. Kosztorys ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik 1/2 do SIWZ oraz dokumenty stanowiące do niniejszej SIWZ jako dokumenty podstawowe do sporządzenia kosztorysu ofertowego to jest: przedmiar robót - jako element podstawowy sporządzenia kosztorysu ofertowego, stanowiący załącznik nr 1/2 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot jako element pomocniczy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach