Przetargi.pl
Remont pomieszczeń kuchni w DW Czajka Nr postępowania: DW/O/J/PZP/4/2016

Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-335 Warszawa, ul. Syrokomli 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 188 51 62 , fax. 22 188 51 63
  • Data zamieszczenia: 2016-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o.
    ul. Syrokomli 6 6
    03-335 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 188 51 62, fax. 22 188 51 63
    REGON: 14299025400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń kuchni w DW Czajka Nr postępowania: DW/O/J/PZP/4/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń kuchni w DW Czajka zlokalizowanej w Juracie, należącej do Oddziału WDW Jurata w Helu, leżącej na działce nr 422/2. 2. Zakres robót nie wymaga żadnych decyzji administracyjnych. 3. Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi: 1) Odbicie okładziny ściennej ościeży wykonanej z płytek glazurowanych, 2) Rozebranie posadzki z płytek terakotowych, 3) Demontaż obicia ścian drewnianych z desek nieotynkowanych na pióro-wpust, 4) Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, 5) Uzupełnienie ścian (zamurowanie otworów) grubości 24 cm z bloczków betonu komórkowego, 6) Uzupełnienie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych, oraz gładzi tynkowych, 7) Montaż stolarki drzwiowej z profili aluminiowych wewnętrznych zimnych w kolorze białym, w tym: a) 1 szt. drzwi jednoskrzydłowe z naświetlem w pomieszczeniu kuchni, b) 2 szt. drzwi do magazynu żywności, c) 2 szt. drzwi łazienkowych (1 szt. z oszkleniem, 1 szt. pełne) d) 1 szt. drzwi do zejścia do podpiwniczenia (pełne, bez oszklenia) e) 1 szt. drzwi do rozdzielni RG (pełne, bez oszkle3nia) f) 1 szt. drzwi wejściowych do Sali Zielonej 8) Montaż witryn aluminiowych z oknem podawczym, 9) Uzupełnienie licowania ścian płytkami glazurowanymi, oraz uzupełnienie posadzek z płytek gresowych na klej. Kolorystykę płytek uzgodnić z Zamawiającym, 10) Przetarcie istniejących tynków wewnętrznych ścian i sufitów z zeskrobaniem starej farby, 11) Przygotowanie powierzchni sufitów i ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi z poszpachlowaniem nierówności, 12) Malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną lateksową. 13) Wykonanie schodów zewnętrznych o konstrukcji stalowej: a) Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej sześciokątnej (trelinka), b) Wykonanie fundamentów betonowych pod konstrukcję wsporczą schodów stalowych, c) Wykonanie i montaż konstrukcji stalowej schodów (jednobiegowe, 12 stopni, długość biegu 3 metry bieżące, długość stopni 120 cm, szerokość stopni 30 cm), stopnie wykonać z blachy żeberkowej (grubość 5mm), zabezpieczenie konstrukcji stalowej (2x farba chlorokauczukowa w kolorze brązowym), d) Montaż obustronnej balustrady schodowej z rur stalowych o średnicy 32 mm, e) Montaż balustrady tarasowej (o wysokości 200 cm i długości 200 cm) wykonanej z kształtowników aluminiowych - rama z wypełnieniem z poliwęglanu komorowego o grubości minimum 6 mm - sposób wykonania i montażu balustrady tarasowej powinien umożliwiać okresowy demontaż (np. w okresie jesienno-zimowym), 14) Roboty elektryczne: a) Wymiana opraw świetlówkowych na oprawy IP 54 OPK 236, b) Wymiana opraw żarowych - oprawy żyrandol 4 x 40W - imitacja stary mosiądz (przed dostawą uzgodnić typ żyrandola z Zamawiającym), c) Wymiana osprzętu elektrycznego, w tym: łączniki instalacyjne (10 szt.), gniazda wtykowe podwójne ze stykiem ochronnym (10 szt.), d) Wymiana 2 sztuk wentylatorów wraz z podstawami dachowymi - wydajność wentylatorów powinna zapewnić trzykrotną wymianę powietrza na godzinę w pomieszczeniu wentylowanym, e) Wykonanie badań ochronnych instalacji elektrycznej, f) Wywóz i utylizacja odpadów, 15) Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego, w tym: a) Szafa dwudrzwiowa ze stali nierdzewnej na pieczywo o wymiarach 1900x1800x550 mm, b) Stolik podręczny ze stali nierdzewnej o wymiarach 600x600x800 mm, c) Stolik podręczny ze stali nierdzewnej o wymiarach 800x800x800 mm. 4. Szczegółowy zakres robót określają: 1) Przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rewita.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach