Przetargi.pl
Remont pomieszczeń i wyposażenie placu zabaw Żłobka nr 5 w Lublinie, przy ul. Sowiej 4

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2016-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń i wyposażenie placu zabaw Żłobka nr 5 w Lublinie, przy ul. Sowiej 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy remontu pomieszczeń i wyposażenie placu zabaw Żłobka nr 5 w Lublinie, przy ul. Sowiej 4. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. roboty budowlane: 2.1.1. roboty rozbiórkowe, 2.1.2. remont pomieszczeń w budynku z robotami wykończeniowymi, 2.1.3. remont schodów, pochylni i chodników, 2.1.4. mycie i malowanie elewacji, 2.1.5. dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw, 2.1.6. wywóz i utylizacja gruzu, 2.2. roboty sanitarne: 2.2.1. wykonanie instalacji wod.-kan., 2.2.2. wykonanie instalacji wentylacji, 2.2.3. wykonanie prób i pomiarów instalacji, 2.3. roboty elektryczne: 2.3.1. wykonanie tablic rozdzielczych i instalacji WLZ, 2.3.2. wykonanie instalacji elektrycznych, 2.3.3. sprawdzenia i pomiary instalacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 9.300 zł (słownie: dziewięć tysięcy trzysta złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach