Przetargi.pl
Remont pomieszczeń i elewacji w budynku nr 184 położonego na terenie kompleksu w m. Radom.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-603 Radom, ul. Sadków 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500 , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2016-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Sadków 9 9
    26-603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń i elewacji w budynku nr 184 położonego na terenie kompleksu w m. Radom.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń i elewacji w budynku nr 184 położonego na terenie kompleksu w m. Radom.AKRES PRAC I. Roboty rozbiórkowe: - demontaż stolarki drzwiowej zewnętrznej (wrota magazynowe), - demontaż stolarki okiennej i krat, - rozbiórka rampy zewnętrznej, - skucie posadzki betonowej, - częściowe odbicie tynków wewnętrznych cementowo wapiennych, - rozebranie opaski betonowej. II. Roboty ogólnobudowlane: - uzupełnienie i naprawa starych tynków cementowo wapiennych na Ścianach, - wykonanie i obsadzenie nowych wrót magazynowych, - montaż stolarki okiennej PCV i stalowych krat, - wykonanie nowych wylewek pod posadzki, - wykonanie nowych posadzek antyelektrostatycznych, - wykonanie nowej rampy betonowej, - wykonanie i montaż balustrad na rampach, - przygotowanie podłoża i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni ścian i sufitów, - malowanie farbami olejnymi elementów metalowych, - naprawa tynków elewacji, - wykonanie nowej opaski z kostki brukowej, - wykonanie nowego tynku cienkowarstwowego na elewacji. III. Roboty elektryczne: - demontaż opraw oświetleniowych, - demontaż łączników, gniazd i przewodów kabelkowych, - przygotowanie podłoża pod montaż nowych puszek, gniazd i łączników, - montaż nowych przewodów kabelkowych, - montaż nowych puszek, gniazd i łączników elektrycznych, - montaż nowych opraw oświetleniowych, - montaż rozdzielnicy elektrycznej oraz jej wyposażenia, - wymiana zwodów pionowych instalacji odgromowej, - montaż i sprawdzenie wyłącznika przeciwpożarowego, - sprawdzenie działania samoczynnego wyłącznika prądu, - pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, - pomiary instalacji odgromowej. UWAGA: instalacja elektryczna wykonana w technologii przeciwwybuchowej. IV. Prace porządkowe: - rozliczenie materiałów z demontażu; - uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie i utylizacja gruzu. CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA WRÓT MAGAZYNOWYCH - wrota magazynowe dwuskrzydłowe wykonane z płyty warstwowej z rdzeniem z poliuretanu PUR w obramowaniu stalowym grubości 80 mm, - wrota mocowane do ościeżnicy wykonanej z kształtownika stalowego na trzech zawiasach kulowych zabezpieczone przed samoczynnym spadnięciem, - ościeżnica stalowa mocowana do muru kotwami stalowymi ku 20 mm o długości 300 mm rozmieszczonych na całym obwodzie ościeżnicy max. co 600 mm uszczelniona pianką uszczelniającą i zaprawą, - wrota wyposażone w: a) dwa zamki, w tym jeden certyfikowany klasy 7, drugi min. klasy 5, b) blokadę rozporową do zamykania jednego skrzydła (góra - dół), c) pochwyty umożliwiające otwieranie i zamykanie skrzydeł wrót, d) uchwyty umożliwiające zamknięcie na kłódkę o sworzniu ku12 mm, e) blokady w pozycji otwarte zabezpieczającą przed samoczynnym ruchem, f) odbój, f) uchwyty do plombowania. Szczegółowy zakres rzeczowy robót wraz z opisem określony jest w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6 483,17 zł brutto. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach