Przetargi.pl
Remont pomieszczeń budynku Urzędu Miasta Mińsk Mazowiecki przy ul. Konstytucji 3 Maja 1 w Mińsku Mazowieckim

Miasto Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3-go Maja 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7595300 , fax. 025 758 40 25
  • Data zamieszczenia: 2010-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mińsk Mazowiecki
    ul. Konstytucji 3-go Maja 1 1
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7595300, fax. 025 758 40 25
    REGON: 00052589500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minsk-maz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń budynku Urzędu Miasta Mińsk Mazowiecki przy ul. Konstytucji 3 Maja 1 w Mińsku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń budynku Urzędu Miasta Mińsk Mazowiecki przy ul. Konstytucji 3 Maja 1 w Mińsku Mazowieckim dla Miasta Mińsk Mazowiecki należy wykonać zgodnie z Dokumentacją techniczną aranżacji lokali w budynku Urzędu Miasta Mińsk Mazowiecki zwaną dalej dokumentacją projektową, opracowaną przez Biuro Projektowe Aparicium Studio z Mińska Maz. i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, w zakresie określonym w przedmiarze robót w ramach specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Roboty prowadzone będą w funkcjonującym budynku Urzędu, w którym w czasie prowadzonych robót przebywać będą pracownicy i interesanci, na co WYKONAWCA wyraża zgodę i nie będzie z tego tytułu zgłaszał żadnych roszczeń wobec ZAMAWIAJĄCEGO. Pomieszczenia przewidziane do remontu będą przekazywane Wykonawcy na podstawie harmonogramu ustalonego pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym do czasu rozpoczęcia robót. W zakres remontu wchodzą następujące prace w wytypowanych w przedmiarze robót pomieszczeniach: 1. Wymiana istniejących posadzek w wytypowanych pokojach z wykładziny na posadzki z wykładziny obiektowe wysokiej jakości np. HUGA lub podobnych równoważnych parametrach. 2. Naprawę podłoży pod posadzki z wykładzin. 3. Gipsowanie tynków. 4. Wykonanie tapety natryskowej na ścianach korytarzy oraz ścianach i sufitach klatki schodowej uprzednio pokrytych tapetą natryskową. 5. Malowanie tynków ścian i sufitów uprzednio malowanych, farbą emulsyjną, akrylową, zmywalną, wysokiej jakości. 6. Malowanie oraz wykonanie tapety natryskowej grzejników i rur centralnego ogrzewania. 7. Wymiana sufitów podwieszonych z wymianą oświetlenia. 8. Wymiana wyłączników. 9. Zabezpieczenie podłóg, okien, drzwi, szaf przed zabrudzeniem. 10. Wynoszenie i przestawianie mebli w remontowanych pomieszczeniach. 11. Naprawa spękanych i odpadających tynków. 12. Wymiana okładzin ścian łazienek z glazury. 13. Zamontowanie desek odbojowych na ścianach korytarzy. 14. Mycie i czyszczenie pomieszczeń po robotach. 15. Wymiana zniszczonej posadzki zewnętrznej wejścia do budynku, oraz inne prace, wyżej nie wymienione, opisane w przedmiarze robót, zgodnie z opisem zawartym w dodatku nr 1 do s.i.w.z. Pomieszczenia będą udostępniane wykonawcy w ramach harmonogramu uzgodnionego pomiędzy stronami przed rozpoczęciem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie złotych pięć tysięcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.minskmaz.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach