Przetargi.pl
Remont pomieszczeń budynku Urzędu Miasta

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2015-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 00051592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń budynku Urzędu Miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace projektowe polegające na zaprojektowaniu instalacji wentylacji mechanicznej oraz roboty budowlane związane z wykonaniem ww. instalacji, a także remont wybranych pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta w Tychach. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: I Opracowanie projektu wykonawczego wentylacji mechanicznej sali 102 wg Programu funkcjonalno-użytkowego inż. F.Maludy - Instalacje wentylacji mechanicznej - Instalacje grzewcze centrali wentylacyjnej - Instalacje elektryczne i automatyki wentylacji mechanicznej UWAGA! W trakcie projektowania uwzględnić wymianę (na ten sam typ) istniejących kratek wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych w Sali sesyjnej na nowe w kolorze zbliżonym do koloru paneli dekoracyjnych 3D II Remont wentylacji mechanicznej wg opracowanego projektu jak w pkt.I - po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego przedstawionego projektu. III Remont sali 102 wg koncepcji mgr inż. arch. G. Kasza ( sala 102) w tym: - Wymiana wykładziny na spawaną z tworzyw sztucznych w kolorze S 3005-Y20R (NCS) - Czyszczenie, wyrównanie, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów - Wymiana istniejącego oświetlenia na LED wg koncepcji - Ułożenie paneli dekoracyjnych 3D- Drift wg koncepcji - Malowanie paneli dekoracyjnych wg koncepcji - Instalacja kratek wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych IV Remont pomieszczeń budynku Urzędu Miasta w tym: a) Roboty murarskie: - Wykucie istniejących i zamontowanie nowych drzwi wewnętrznych (IX piętro UMT), b) Roboty malarskie, w tym: - malowanie ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża ( sale nr 100, 101, 203), c) Roboty posadzkowe, w tym: - demontaż paneli podłogowych (sale nr 100, 101, 203) - ułożenie wykładzin spawanych z tworzyw sztucznych - ( sale nr 100, 101, o kolorystyce ustalonej z Użytkownikiem), - ułożenie wykładziny dywanowej biurowej pętelkowej - nie gorszej niż BALTA QUARTZ w pok. 203 - demontaż spękanych płytek gresowych (przed wejściami do wind na każdym piętrze na klatce schodowej) i ułożenie nowych, Szczegółowy zakres robót, technologie oraz sposób realizacji określa załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 PLN), 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty. 4 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 5 Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach