Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU GMINY

Gmina Gorzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 44-350 Gorzyce, ul. Kościelna 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4513056 w.11
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzyce
    ul. Kościelna 15 15
    44-350 Gorzyce, woj. śląskie
    tel. 32 4513056 w.11
    REGON: 27625872400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU GMINY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac do wykonania Roboty elektryczne: -wykonanie zasilania i rozdziału energii w budynku wraz z wyłącznikiem pożarowym GWP, -wykonanie oświetlenia podstawowego, -wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, -wykonanie instalacji wewnętrznej gniazd wtyczkowych i sieci dedykowanej zasilania DATA, -wykonanie instalacji siłowej, -wykonanie instalacji przeciwporażeniowej, -wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej, -wykonanie instalacji strukturalnej LAN i telefonicznej, -wykonanie instalacji sygnalizacji napadu i włamania SNIW, -wykonanie instalacji kontroli dostępu, -wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego CCTV Roboty instalacyjne: -wymiana istniejących pionów instalacji c.o. wraz z podłączeniem grzejników, -zabudowanie nowych grzejników, -przełożenie części istniejących grzejników, -przebudowa wentylacji w sanitariatach, -wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych parteru i 1 piętra, -wykonanie nowej instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitariatów i pozostałych pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji projektowej, Roboty remontowo-budowlane: -rozebranie ścianek z cegieł, -rozebranie schodów o konstrukcji stalowej, -rozebranie posadzek z paneli podłogowych, parkietu, płytek z kamieni sztucznych, lastrykowych, -demontaż podłóg drewnianych na legarach, -rozebranie podłóż betonowych, z betonu gruzowego, -rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych, -demontaż boazerii drewnianych, -obicie tynków wewnętrznych, -rozebranie styropianowych okładzin sufitu, -wymiana nadproży drzwiowych, -rozebranie obudowy jednowarstwowej z płyt gipsowo-kartonowych, -demontaż drzwi wewnętrznych -rozebranie balustrad, -poszerzenie otworów drzwiowych, -zabudowanie nowych drzwi w tym drzwi p-poż, -wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji krystalicznej, -wykonanie podkładów betonowych, -wykonanie schodów żelbetowych wewnętrznych -wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, -wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej, -wykonanie zbrojonych posadzek cementowych, -wykonanie izolacji z płyt styropianowych, -wykonanie sztablatur na boniach ciągnionych szablonem w klatce schodowej, -wykonanie ścianek działowych murowanych i z płyt gipsowo-kartonowych, -wykonanie posadzek z płytek z kamieni sztucznych, -wykonanie gładzi gipsowych, -wykonanie licowania ścian płytkami, -wykonanie okładzin stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowym, -wykonanie sufitów podwieszanych z wypełnieniem z płyt z włókien, -wykonanie dwukrotnego malowania ścian i sufitów, -wykonanie balustrad wewnętrznych całoszklonych, -montaż drzwi aluminiowych i ścianek szklanych, -zabudowanie klap oddymiających w połaci dachowej wraz z niezbędnymi robotami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 40.000,00 zł (sł.czterdzieścitysięcyzłotych). 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 23.05.2013r. o godz. 8:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4. Miejsce wniesienia wadium w pieniądzu: Bank Spółdzielczy w Gorzycach ul. Kościelna 21 nr konta 87 8469 0009 0000 0257 2000 0009. 5. Miejsce złożenia wadium w formie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia: oryginał należy złożyć w księgowości Urzędu Gminy Gorzyce (p. Ilona Gawron) - pokój nr 10, kopię, potwierdzoną przez księgowość, należy dołączyć do oferty przetargowej, dopuszcza się dołączenie oryginału do oferty przetargowej. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach