Przetargi.pl
Remont pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Zarębach

Gmina Chorzele ogłasza przetarg

  • Adres: 06-330 Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7515161 , fax. 29 7515686
  • Data zamieszczenia: 2012-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chorzele
    ul. Stanisława Komosińskiego 1 1
    06-330 Chorzele, woj. mazowieckie
    tel. 29 7515161, fax. 29 7515686
    REGON: 55066788200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachorzele.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Zarębach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń budynku szkoły: bloku żywieniowego zlokalizowanego na parterze, korytarza (I piętro), klatki schodowej, sali lekcyjnej nr 7 (I piętro), sali lekcyjnej nr 1 (parter), sali lekcyjnej nr 2 (parter), wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z montażem separatora tłuszczu oraz wymianę przyłącza elektrycznego i tablic rozdzielczych. Planowane roboty remontowe mają na celu dostosowanie istniejących pomieszczeń do obowiązujących przepisów higieniczno-sanitarnych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz poprawę stanu technicznego i estetyki obiektu. Opis robót w ramach zamówienia: Blok żywieniowy. Powierzchnia użytkowa - 134,56 m2. -Roboty rozbiórkowe: wykucie ościeżnic drzwiowych, rozbiórka ścianek działowych, skucie posadzki, okładzin i tynków na ścianach. -Budowa ścianek działowych i uzupełnienia ścian z bloczków gazobetonowych kl. M 500 oraz cegły pełnej klasy 15 na zaprawie cementowo-wapiennej marki 3Mpa otynkowane obustronnie tynkiem cementowo-wapiennym gr. 1,5 cm. -Wymiana stolarki drzwiowej (szt. 8). -Montaż okna podawczego. -Obudowa płytami g.k. wodoodpornymi rur instalacji wod.-kan. i c.o. -Remont powierzchni sufitów polegający na uzupełnieniu tynków, położenie gładzi gipsowej, malowanie farbą emulsyjną - 32,23 m2. -Montaż sufitów podwieszanych na ruszcie metalowym wypełnionym płytami z włókien mineralnych - 102,33 m2. -Wymiana kratek wentylacyjnych. -Montaż 2 nawiewników okiennych higrosterowanych. -Remont powierzchni ścian: układanie glazury (179,35 m2), pionowanie ścian, układanie gładzi gipsowej, gruntowanie i malowanie farbą emulsyjną. -Montaż desek odbojowych z płyty wiórowej gr. 18 mm. -Ułożenie posadzek z terakoty i z gresu (972,29 m2). -Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i oprawami oświetleniowymi. -Wymiana instalacji wod-kan i c.o. wraz z białym osprzętem. -Wymiana instalacji c.o. -Montaż urządzeń zgodnie z projektem technologii bloku żywieniowego. Korytarz I piętra i klatka schodowa. Powierzchnia użytkowa - 141,45 m2. -Wymiana stolarki drzwiowej (szt. 2). -Remont powierzchni ścian: usuniecie farby, uzupełnienie tynków, pionowanie ścian, układanie gładzi gipsowej, gruntowanie i malowanie farbą lateksową. -Montaż desek odbojowych z płyty wiórowej gr. 18 mm. -Montaż sufitów podwieszanych na ruszcie metalowym wypełnionym płytami z włókien mineralnych. -Malowanie farbą olejną grzejników, rur, drzwi i innych elementów. -Wymiana opraw oświetleniowych. -Częściowa wymiana gniazd wtyczkowych i łączników. Sala lekcyjna nr 7 (I piętro). Powierzchnia użytkowa - 50,82 m2 -Wymiana płytek PVC na wykładzinę podłogową typu tarkett. Sala lekcyjna nr 1 (parter). Powierzchnia użytkowa - 51,82 m2 -Wymiana płytek PVC na wykładzinę podłogową typu tarkett. Sala lekcyjna nr 2 (parter). Powierzchnia użytkowa - 48,85 m2. -Wymiana płytek PVC na wykładzinę podłogową typu tarkett. -Remont powierzchni sufitów polegający na uzupełnieniu tynków, położenie gładzi gipsowej, malowanie farbą emulsyjną. -Remont powierzchni ścian: usunięcie farby, uzupełnienie tynków, pionowanie ścian, układanie gładzi gipsowej, gruntowanie i malowanie farbą lateksową. -Malowanie farbą olejną grzejników, rur, drzwi i innych elementów. -Montaż desek odbojowych z płyty wiórowej gr. 18 mm. Przyłącze sanitarne. Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej o średnicy i 160 mm i dług. 5,5 m z montażem separatora tłuszczu. Wymiana przyłącza elektrycznego i tablic rozdzielczych. Inne roboty wynikające z projektu, przedmiaru i technologii robót. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projektach budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7 000,00 zł, (słownie: siedem tysięcy złotych). 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Chorzelach Nr 31 8913 0005 0000 1472 2000 0030 z adnotacją: wadium - Remont pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Zarębach. 2)W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)W gwarancjach bankowych, 4)W gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami), 6)Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 7)Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 07.05.2012r. do godz. 12.00. 8)Sposób przekazania: Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach, pok. Nr 2, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Wykonawca powinien załączyć do oferty dowód wniesienia wadium na konto Zamawiającego. 9)Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 10)Dokumenty dotyczące wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału. 11)W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 12)W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) wymagane wadium wnosi konsorcjum lub jeden z jego członków. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta będzie podlegać odrzuceniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachorzele.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach