Przetargi.pl
Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie

Sąd Rejonowy w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. gen. Wł. Andersa 34
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428609 , fax. (094) 347-69-60, 342-29-07
  • Data zamieszczenia: 2013-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Koszalinie
    ul. gen. Wł. Andersa 34 34
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428609, fax. (094) 347-69-60, 342-29-07
    REGON: 00032258300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obiekcie Sądu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Wł. Andersa 34 obejmujące: a) remont instalacji teletechnicznej: wykonanie dedykowanej sieci komputerowej; wykonanie systemu dozoru wizyjnego, sygnalizacji napadu i włamania, sygnalizacji pożaru i kontroli dostępu b) remont instalacji elektrycznych pomieszczeń parteru i I piętra w prawym skrzydle budynku: demontaż opraw oświetleniowych; wykonanie przebić przez ściany, kucie bruzd; montaż przewodów w bruzdach; montaż przewodów w listwach instalacyjnych; montaż osprzętu i opraw oświetleniowych; przebudowa istniejących rozdzielnic obwodowych, wykonanie pomiarów powykonawczych; c) remont pomieszczeń parteru i I piętra w prawym skrzydle budynku: rozebranie ścianek działowych z płyty gipsowo - kartonowej na stelażu, rozebranie ścianek działowych z betonu komórkowego; wymurowanie ścianek działowych z płytek z betonu komórkowego wydzielających pomieszczenie kasowe z sali obsługi; wykonanie okna kasowego z montażem rolety antywłamaniowej i lady podawczej, osadzenie drzwi antywłamaniowych kl. C; montaż drzwi rozsuwanych do sali obsługi i montaż drzwi ppoż pomiędzy remontowanym skrzydłem budynku a budynkiem głównym z dostosowaniem otworów do montowanej stolarki; montaż przeszklonej ścianki wydzielającej pomieszczenie czytelni z sali obsługi; wykonanie tynków na nowych ściankach, uzupełnienie tynków po robotach murarskich i rozbiórkowych; przełożenie przewodów wentylacyjnych; obudowa przewodów wentylacyjnych z płyty g-k na stelażu metalowym; uzupełnienie sufitu podwieszanego systemowego na sali obsługi, uzupełnienie sufitu z płyty gipsowo kartonowej;wymiana posadzki w pomieszczeniach biurowych parteru, na sali operacyjnej, w sekretariacie i na sali rozpraw na wykładzinę z tworzyw sztucznych; wymiana wykładziny dywanowej na podłogę z paneli drewnopodobnych w gabinetach; wykonanie dekoracyjnych tynków mozaikowych w korytarzach oraz na sali obsługi do wysokości 160 cm.; malowanie stolarki drzwiowej I piętra; przygotowanie ścian i sufitów do malowania i ich malowanie; d) remont wybranych pomieszczeń parteru i I piętra w lewym skrzydle budynku: parter: demontaż stolarki drzwiowej; rozebranie cokolików i posadzek z płytek gresowych w miejscu projektowanych ścianek działowych w pomieszczeniu nr 47 i 49; wymurowanie ścianek działowych z płytek z betonu komórkowego z osadzeniem nadproży, zamurowanie otworu drzwiowego pomiędzy pom. 49 i 50; wykonanie tynków na nowych ściankach, uzupełnienie tynków po zamurowanym otworze; uzupełnienie posadzek i cokolików z płytek gresowych, uzupełnienie cokołów z listwy PCV; wymiana posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych w pokoju nr 50; wykonanie dekoracyjnego tynku mozaikowego w przedsionku; malowanie emulsyjne sufitów i ścian, malowanie grzejników i rur c. o.; montaż drzwi drewnianych wraz z ościeżnicami; montaż lustra weneckiego; - I piętro: rozebranie drewnianej ścianki pomiędzy pokojami 109 i 110; wymiana 2 sztuk drzwi w pokoju 110; wymiana posadzki z wykładzin na posadzkę z paneli w pokojach: 109, 110, 136, 138, 146; malowanie starej stolarki okiennej w pięciu pokojach; malowanie ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni do malowania; malowanie grzejników i rur c. o. e) montaż drzwi przesuwnych w obiektach sądu przy ul. Wł. Andersa 34 i Grottgera 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach