Przetargi.pl
Remont pomieszczeń budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Wyszkowie przy ul. T. Kościuszki 15

Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, ul. Tadeusza Kościuszki 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7426166 , fax. 029 7426166 w. 250
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
    ul. Tadeusza Kościuszki 15 15
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7426166, fax. 029 7426166 w. 250
    REGON: 55034790100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.wyszkow.of.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Wyszkowie przy ul. T. Kościuszki 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Wyszkowie przy ul. T. Kościuszki 15, w pokojach na paterze 1, 2, 4, 8, 9, korytarz oraz na I piętrze pok. 18 oraz korytarz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Ogólne warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podst. art. 24 ustawy p.z.p). 1.2 Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie za?mó?wie?nia (składają wspólną ofertę), są zobowiązani : 1. spełnić wszystkie warunki, o których mowa w punkcie 1.1 niniejszych warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, w sposób przewidziany w punktach 2 i 3 niniejszych warunków dla wykonawców występujących wspólnie, 2. ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub podpisania umowy, w rozumieniu art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (P.z.p.), 3. jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1.2, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2. Szczególne warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne i sposób oceny ich spełniania 2.1. Zamawiający, na podstawie punktu 1 niniejszych warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, ustanawia następujące szczególne warunki uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne: 2.1.1. Każdy wykonawca wykaże, że jest uprawniony do wykonywania przedmiotu zamówienia i określonych czynności, jeśli wymagają odrębnych zezwoleń, poprzez okazanie między innymi dokumentów poświadczających jego zarejestrowanie we właściwym rejestrze albo w ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub poświadczających fakt ich powołania przez jednostki nadrzędne do prowadzenia działalności gospodarczej na podstawie uchwały i statutu, a w szczególności to, że jego działalność nie jest zawieszona, zlikwidowana, lub że nie jest w trakcie procedury upadłościowej albo likwidacyjnej, z wyjątkiem sytuacji, w której po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, a także poprzez okazanie stosownych zezwoleń do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, jeśli wymagają odrębnych zezwoleń. 2.1.2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami o specjalności budowlanej, legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwego samorządu zawodowego. 2.1.3. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, a w szczególności fakt wykonania w budynkach użyteczności publicznej w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym najmniej 1 roboty budowlanej o rodzaju zbliżonym do przedmiotu zamówienia. 3.1 Zamawiający uzna, że wykonawcy występujący wspólnie (składający wspólną ofertę), spełniają podmiotowe warunki uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne, jeśli: 3.1.1 Są uprawnieni do wykonywania przedmiotu zamówienia i określonych czynności, jeśli wymagają odrębnych zezwoleń, poprzez okazanie między innymi dokumentów poświadczających jego zarejestrowanie we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej lub poświadczających fakt ich powołania przez jednostki nadrzędne do prowadzenia działalności gospodarczej na podstawie uchwały i statutu, a w szczególności to, że działalność nie jest zawieszona, zlikwidowana, lub że nie jest w trakcie procedury upadłościowej albo likwidacyjnej, z wyjątkiem sytuacji, w której po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, a także poprzez okazanie stosownych zezwoleń, jeśli są wymagane na podstawie innych przepisów prawa. 3.1.2 Razem dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia (spełniają wspólnie warunek 2.1.2 niniejszych warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne). 3.1.3 Posiadają wspólnie doświadczenie zawodowe spełniające warunek 2.1.3 niniejszych warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 4. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą , tj. /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; I. Celem potwierdzenia spełnienia ogólnych i szczególnych warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne i niewystępowania okoliczności wykluczających udział w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawcy są zobowiązani złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ), - wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, punkt 2.1.1 stosuje się odpowiednio, - wykaz osób z uprawnieniami przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia, (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ), - uprawnienia osób, których nazwiska zostaną umieszczone w wykazie osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji zamówienia, - wykaz wykonanej (zrealizowanej) co najmniej jednej roboty budowlanej w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a w przypadku wykonawców działających krócej, za ten okres, (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), - dokumenty (na przykład referencje lub protokoły końcowego odbioru robót budowlanych) potwierdzające należyte wykonanie zamówień, - Wykaz w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, - Wypełniony szczegółowo kosztorys ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ), Szczegółowe informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.wyszkow.of.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach