Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych (remont-224-145-2009)

Ośrodek Przetwarzania Informacji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 188B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 570 14 64 , fax. 022 8253319
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Przetwarzania Informacji
    Al. Niepodległości 188B 188B
    00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 570 14 64, fax. 022 8253319
    REGON: 00674609000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opi.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych (remont-224-145-2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń biurowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie; Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć roboty obejmujące prace ogólno-budowlane, sanitarne, elektryczne. c) Przez wartość odpowiadającą wartości roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć, iż wartość wykonanej przez Wykonawcę poszczególnej roboty nie była niższa 400.000 zł brutto. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym kierownikiem robót budowlanych, legitymującym się uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania, nadzorowania, kontrolowania technicznego budowy i robót wraz z zaświadczeniem o członkostwie w izbie samorządowej. 2.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie odpis albo zaświadczenie składa każdy z Wykonawców odrębnie. b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 3 do SIWZ; c) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, 2, i 3 ustawy (według wzoru określonego w załączniku nr 3a do SIWZ) podpisuje pełnomocnik, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, a oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 4 ustawy podpisuje odrębnie każdy uczestnik Konsorcjum (według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ). d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 5 do SIWZ -Wykaz wykonanych robót; e) dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ -Wykaz wykonanych robót- zostały wykonane należycie (np. referencje). f) wykaz osób nadzoru, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 6 do SIWZ -Wykaz osób; g) kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ wraz z zaświadczeniami o członkostwie w izbie samorządowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opi.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach