Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych - II piętro, dokończenie I piętra i parteru Urząd Miejski Sulechów

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych - II piętro, dokończenie I piętra i parteru Urząd Miejski Sulechów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje remont pomieszczeń biurowych na parterze w części zajmowanej przez Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego oraz wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego Sulechów. Zakres robót obejmuje roboty rozbiórkowe, wymianę stolarki drzwiowej, wymianę posadzek z parkietu wraz z podkładami betonowymi, wymianę płytek podłogowych i ściennych, roboty malarskie, instalacyjne wod.-kan. i elektryczne, zgodnie z przedmiarem robót w tym: 1) roboty rozbiórkowe: a) demontaż istniejącej stolarki drzwiowej, b) rozebranie posadzek z parkietu, c) rozebranie podkładów betonowych, d) skucie płytek podłogowych i ściennych, e) skucie cokolików przyściennych, 2) roboty budowlane: a) montaż stolarki drzwiowej Porta Nova- skrzydła drzwiowe i ościeżnice: - ościeżnice wewnątrzlokalowe typu PORTA System w kolorze identycznym z kolo-rem skrzydeł drzwiowych (regulowane lub typu Minimax dla drzwi montowanych w ściankach działowych) - skrzydła drzwiowe do pomieszczeń biurowych Porta Nova (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), klamki (kolor - mosiądz patyna wzór zgodny z klamkami zamon-towanymi w budynku Ratusza na II piętrze), we wszystkich drzwiach zamki paten-towe z wkładką typu YALE, otwór na zamek w szyldzie klamki, - skrzydła drzwiowe do pomieszczenia sanitarnego Porta Nova (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), klamki kolor - mosiądz patyna, w skrzydłach drzwiowych otwo-ry wentylacyjne wykończone tulejami w kolorze klamek oraz zamki patentowe z wkładką typu YALE, otwór na zamek w szyldzie klamki. b) wykonanie izolacji i nowych podkładów betonowych pod posadzki z płytek i parkietu, c) położenie parkietu Dąb Rustic o wym. 16x60xmin.250 mm, d) montaż listew podłogowych o wys. min. 38 mm, e) cyklinowanie oraz lakierowanie posadzek z parkietu, f) ułożenie płytek podłogowych w sanitariatach, g) ułożenie płytek parkieto-podobnych o wym. ok. 15 x 60 cm w korytarzyku i części po-mieszczeń biurowych - wzór do uzgodnienia z Zamawiającym, h) wykonanie połączenia korkiem dylatacyjnym parkietu i płytek podłogowych, i) montaż listew progowych, j) ułożenie płytek ściennych w sanitariatach, k) ułożenie cokolików przyściennych, l) uzupełnienie tynków wewnętrznych, m) wykonanie sufitu podwieszonego w sanitariatach, n) montaż ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym, o) przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, p) malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian, 3) roboty sanitarne: a) wymiana muszli ustępowej, b) wymiana baterii umywalkowej, c) wymiana umywalki porcelanowej, d) wymiana podejść wodnych i kanalizacyjnych, 4) roboty elektryczne: a) częściowa wymiana instalacji elektrycznej, b) wymiana opraw jarzeniowych, c) wymiana wyłączników i gniazd, 5) wywiezienie i utylizacja gruzu oraz materiałów rozbiórkowych - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport od-padów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada. 2. Wykonawca zrealizuje roboty określone w pkt 1 powyżej z materiałów, elementów wyposaże-nia i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń wykorzystanych do realizacji zamówienia należy uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca winien uzgadniać z Zamawiającym rodzaj i kolory materiałów wykończeniowych. 3. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub przedmiarze robót, użyte są nazwy własne materiałów, wyposażenia i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów, urządzeń, wyposażenia o nie gorszych parametrach. 4. Wykonawca w trakcie realizacji robót musi zapewnić dostęp pracownikom urzędu i interesantom do budynku i pomieszczeń biurowych w godzinach urzędowania 5. Części robót wskazanych przez Zamawiającego należy wykonywać po godzinach pracy Urzędu Miejskiego Sulechów lub w dni wolne od pracy, przy czym roboty wykonywane przy użyciu materiałów zawierających substancje szkodliwe i o intensywnym, nieprzyjemnym zapachu, np. farby, lakiery, podkłady, masy szpachlowe, mogą być wykonywane wyłącznie po godzinach pracy Urzędu w dniach poprzedzających dni wolne od pracy oraz w dniach wolnych od pracy. 6. Wykonawca musi uwzględnić: 1) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie zobowiązuje się do wskazania nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 2) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków. 7. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 8. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów na realizację tego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres robót objęty zamó-wieniem będzie wypłacone jednorazowo na podstawie faktury końcowej wystawionej przez Wykonawcę po dokonaniu odbioru końcowego. 1.3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch robót remontowych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości minimum 30.000,00 zł. brutto każda, w tym jedna robota w budynku użyteczności publicznej. 1.4. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy z uprawnieniami w branży ogólnobudowla-nej. Osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z poźn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obo-wiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów bu-downictwa. (Dz. U. nr 220, poz. 2174 z 2003 r.). 2. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępo-waniu 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicz-nych. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołą-czone: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i warto-ścią robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwier-dzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających), b) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwa-lifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wy-konania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.1.2) lit. b, wyko-nawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.2. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty. 2) Dane Wykonawcy. 3) Kosztorys uproszczony z cenami jednostkowymi netto, sporządzony zgodnie z pkt VIII, ppkt 5 Instrukcji dla Wykonawców. 4) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzie-lenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni peł-nomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia pu-blicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonaw-ców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobo-wiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 1.1.1).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach