Przetargi.pl
Remont pokrycia dachu w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Nowogardzie

Szkoła Podstawowa Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, ul. Bohaterów Warszawy 78
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 39 26 291 , fax. 0-91 39 26 291
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3
    ul. Bohaterów Warszawy 78 78
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 39 26 291, fax. 0-91 39 26 291
    REGON: 81192362000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3nowogard.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachu w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Nowogardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pokrycia dachowego polegający na: zerwaniu jednej warstwy starej papy w ilości ca 1618,25 m2, wykonaniu drobnych napraw istniejącego pokrycia dachowego polegający na wstawieniu łat o pow. do 1,0 m2 w ilości 85 szt., ułożeniu jednej warstwy papy termozgrzewalnej w ilości 1618,25m2 (papa nawierzchniowa na osnowie z włókniny poliestrowej modyfikowana elastomerem SBS (3000g/m2) gr. min 5 mm), wykonaniu nowego pokrycia koryt dachowych trzema warstwami papy termozgrzewalnej (papa podkładowa na osnowie z włókniny poliestrowej (gramatura 250g/m2) modyfikowana elastomerem SBS (3000g/m2) gr. min 4 mm, papa nawierzchniowa na osnowie j.w. modyfikowana elastomerem SBS (3000g/m2) gr. min 5 mm w ilości ca 188,95 m2, wymianie obróbek blacharskich kominów oraz uszkodzonych obróbek blacharskich murów ogniowych na obróbki z blachy stalowej ocynkowanej w ilości ok 50 m2, wykonaniu spadków przy kominach za pomocą klinów styropianowych trójkątnych w ilości ca 112 mb, obsadzeniu wpustów dachowych z koszem i kołnierzem bitumicznym w ilości 10 szt., przełożeniu istniejącej instalacji odgromowej wraz z wymianą uszkodzonych odcinków w ilości ca 200 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 u pzp; Warunki szczegółowe: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu wykonawców, którzy: -wykażą się, że zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat dwa zadania o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia tj. wykonanie nowego pokrycia dachowego lub remontu istniejącego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej na podkładzie betonowym w ilości co najmniej 1000 m2 każde. - dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w odpowiedniej specjalności (uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ).Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kserokopie uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby) - dokument będzie stanowił załącznik do oferty, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3nowogard.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach