Przetargi.pl
remont pokrycia dachu

Zespół Zarządców Nieruchomości WAM sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 65-101 Zielona Góra, ul. Strumykowa 27e
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 4536751 , fax. 0-68 4536724
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM sp. z o.o.
    ul. Strumykowa 27e 27e
    65-101 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 4536751, fax. 0-68 4536724
    REGON: 01581306500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zzn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządca Nieruchomości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont pokrycia dachu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres wykonania przedmiotu zamówienia: 1. wymiana pokrycia dachowego ceramicznego o powierzchnia około 842 m2 : - wymiana łacenia dachu - wymiana wyłazu dachowego; - montaż kominków wentylacyjnych dachowych, - montaż ław kominiarskich i drabinek śniegowych - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; - wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej; 2. wymiana pokrycia dachowego papowego o powierzchni 159 m2 : - wymiana obróbek blacharskich; 3. remont kominów 4. prace podstawowe wraz z towarzyszącymi wyszczególnione w kosztorysie zerowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wysokość wadium: 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą zgodną z charakterem zamówienia; dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać zamówienie należącą do regionalnej izby inżynierów budownictwa, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności ogólnobudowlanej, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie świadczone na rzecz jednego podmiotu, polegające na wykonaniu robót dekarskich wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto, 1.3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 1.4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp.); Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ); 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. kopie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności ogólnobudowlanej co najmniej 1 osoby, która wykonywać będzie zamówienie i kopie ważnego dokumentu potwierdzającego przynależność do regionalnej izby inżynierów budownictwa tejże osoby; 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5. aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6. wykaz wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem (wykonanie robót dekarskich) i wartością (co najmniej 100.000 zł) przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach