Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego i elewacji kościoła parafialnego św. Elżbiety w Pinczynie

Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Elżbiety w Pinczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-251 Pinczyn, ul. Główna 25
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 5884584 , fax. 0-58 5884569
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Elżbiety w Pinczynie
    ul. Główna 25 25
    83-251 Pinczyn, woj. pomorskie
    tel. 0-58 5884584, fax. 0-58 5884569
    REGON: 04011407200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zblewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego i elewacji kościoła parafialnego św. Elżbiety w Pinczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu pokrycia dachowego i elewacji kościoła parafialnego p.w. św. Elżbiety w Pinczynie w oparciu o Projekt Budowlany Remontu Kościała z 2009 r. Podstawowe dane obiektu: Zakres prac do wykonania: a) Roboty rozbiórkowe pokrycia dachowego- 1263m2 b) Wymiana ołacenia dachu-1263m2 c) Ułożenie membrany dachowej na krokwiach- 1263m2 d) Pokrycie dachu dachówką ceramiczną typu Mnich - Mniszka w kolorze naturalnej czerwieni -1263m2 e) Wymiana rur spustowych, rynien dachowych , opierzeń z blachy miedzianej f) Wymiana instalacji odgromowej g) Wywiezienie gruzu h) Elewacja- wymiana i naprawa tynków i) Naprawa gzymsów , profili i cokołu kamiennego j) Malowanie tynków - 2874,5m2 k) Rusztowania ramowe elewacyjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000 PLN do dnia w którym upływa termin składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest spełnienie kryteriów określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.2 Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu formalnych wymogów określonych w rozdziale 6.3 oraz spełnieniu następujących minimalnych kryteriów kwalifikacyjnych: 5.2.1 W ciągu ostatnich pięciu lat od daty ogłoszenia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej 1 robotę budowaną o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu, tj. a) przebudowę, budowę lub remont budynku użyteczności publicznej o wartości zamówienia nie niższej niż 1 500 000 tys. zł. b) wykonanie pokrycia dachu z dachówki ceramicznej o pow. nie mniejszej niż 1 300 m2 oraz co najmniej jedną robotę w historii działania firmy w budynkach sakralnych . Realizacja tego zadania musi być potwierdzona referencjami lub protokołami odbioru prac. Wykazane prace wykraczające poza wymagany charakter nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert. Dotyczy to również wykazanych robót budowlanych nie potwierdzonych referencjami lub protokołami odbioru. Zaleca się, aby referencje zawierały co najmniej: a) wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty budowlane, których referencje dotyczą b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty c) wskazanie zakresu robót i miejsca wykonania robót d) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia) e) opinię podmiotu wystawiającego referencje stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie 5.2.2 Wykaz wszystkich osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, w tym obowiązkowo wskazać osobę - osoby przewidziane przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy (uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń) , kierownika branży elektrycznej. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Obowiązkowo należy złożyć kopie uprawnień osób przewidzianych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca musi zatrudnić min. 30 zarejestrowanych pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi z opłaconą składką ZUS 5.2.3 Dysponowanie niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca . Formularz oświadczenia określa zał. do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę zawierającą wykonanie całego zakresu zamówienia. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. 6.2 Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą w złotych. 6.3 Ofertę stanowi formularz ofertowy i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków. Aby oferta była kompletna należy złożyć: 6.3.1 Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w Załączniku nr 1), wraz z Oświadczeniami Wykonawcy (w załączniku nr 2), w którym znajdują się następujące oświadczenia (a - i) oraz zaświadczenia (j - l): a) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada pozwolenia i uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli ustawy nakładają na strony obowiązek posiadania takich pozwoleń i uprawnień; c) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; (zał. 4 i zał. 5) d) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiada polisę ubezpieczeniową o wartości min. 3mln. zł.; e) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. f) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zapoznał się ze stanem w jakim znajduje się budynek kościoła i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; g) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie wygrania przetargu, podpisać umowę; h) Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie; i) Oświadczenie, że Wykonawca obejrzał miejsce pod planowaną inwestycję i znany mu jest stan budynku kościoła j) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 poz. 605); wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. k) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. l) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. m) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. n) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min 1 000 000 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę o) Polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia w kwocie min 1 500 000 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. p) Referencje potwierdzające wykonanie 1 roboty w budynkach użyteczności publicznej o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości min. 1 500 000zł. q) Referencje potwierdzające wykonanie 1 roboty wykonanie pokrycia dachu z dachówki ceramicznej o pow. nie mniejszej niż 1 300 m2 r) Referencje dotyczące co najmniej jednej roboty o podobnym charakterze w obiektach sakralnych s) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca . Formularz oświadczenia określa zał. do SIWZ t) Wykaz wszystkich osób, którymi będzie dysponował wykonawca wraz z kopiami uprawnień budowlanych oraz wpisów do właściwej Izby Zawodowej Inżynierów Inżynierów i Techników Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt. j, k, l mogą być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w pkt ( n, o, p, r, s,t) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnianiu warunków będą zsumowane Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych w niniejszym rozdziale oświadczeń i dokumentów lub którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6.3.2 Załącznik nr 1 - Formularz oferty 6.3.3 Załącznik nr 2 - Oświadczenia Wykonawcy 6.3.4 Załącznik nr 3 - Oświadczenie o udzieleniu gwarancji oraz akceptacji warunków i terminów płatności 6.3.5 Załącznik nr 4 - Informacje na temat doświadczenia w wykonywaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W informacji należy podać co najmniej wartość zamówienia, datę jego realizacji i miejsce wykonania. 6.3.6 Załącznik nr 5 - Wykaz wszystkich osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonywania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 6.3.7 Załącznik nr 6 - wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca 6.3.8 Załącznik nr 7 - Informacja o podwykonawcach; propozycje podzlecania (o ile są takie) poszczególnych składników prac. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zblewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach