Urząd Skarbowy w Cieszynie ogłasza przetarg
- Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Kraszewskiego 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 852 63 00 , fax. 033 852 63 30
- Data zamieszczenia: 2011-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Cieszynie
ul. Kraszewskiego 4 4
43-400 Cieszyn, woj. śląskie
tel. 033 852 63 00, fax. 033 852 63 30
REGON: 07003031100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. isnet.katowice.pl/us/cieszyn.htm
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego w Cieszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego w Cieszynie przy ul. Kraszewskiego 4 poprzez pokrycie blachodachówką. W zakres prac wchodzi także demontaż i ponowny montaż rynien i rur spustowych oraz systemu podgrzewania rynien, wymiana obróbek blacharskich, pasów podrynnowych, ustabilizowania części instalacji odgromowej, odnowienie kominów, gzymsów, wymiana uszkodzonych szyb nad korytarzem II piętra budynku A Urząd nie posiada dokumentacji dachu całego budynku, która byłaby podstawą do wykonania obmiaru powierzchni dachu. Dostępna jest jedynie dokumentacja elewacji budynku, umożliwiająca zrobienie szacunkowego obmiaru powierzchni dachu ( około 2000 m2). Dach jest stromy (45 stopni) posiada liczne lukarny, 2 szt. okien połaciowych, naświetle korytarza i 6 szt. okien typu wole oko. Dach jest kryty papą odmiany gonty orła, kolor burgund. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 3500 PLN. Zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3)gwarancjach bankowych 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium zostanie wniesione skutecznie wtedy, gdy będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z treścią art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium uważa się za zwrócone jeśli Zamawiający dokona przelewu wadium na rachunek bankowy Wykonawcy lub przekaże mu oryginał dokumentu wadialnego. Zgodnie z treścią art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27