Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego w Cieszynie

Urząd Skarbowy w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Kraszewskiego 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 852 63 00 , fax. 033 852 63 30
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Cieszynie
    ul. Kraszewskiego 4 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 852 63 00, fax. 033 852 63 30
    REGON: 07003031100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. isnet.katowice.pl/us/cieszyn.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego w Cieszynie przy ul. Kraszewskiego 4 poprzez pokrycie blachodachówką. W zakres prac wchodzi także demontaż i ponowny montaż rynien i rur spustowych oraz systemu podgrzewania rynien, wymiana obróbek blacharskich, pasów podrynnowych, ustabilizowania części instalacji odgromowej, odnowienie kominów, gzymsów, wymiana uszkodzonych szyb nad korytarzem II piętra budynku A Urząd nie posiada dokumentacji dachu całego budynku, która byłaby podstawą do wykonania obmiaru powierzchni dachu. Dostępna jest jedynie dokumentacja elewacji budynku, umożliwiająca zrobienie szacunkowego obmiaru powierzchni dachu ( około 2000 m2). Dach jest stromy (45 stopni) posiada liczne lukarny, 2 szt. okien połaciowych, naświetle korytarza i 6 szt. okien typu wole oko. Dach jest kryty papą odmiany gonty orła, kolor burgund.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 3500 PLN. Zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3)gwarancjach bankowych 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium zostanie wniesione skutecznie wtedy, gdy będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z treścią art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium uważa się za zwrócone jeśli Zamawiający dokona przelewu wadium na rachunek bankowy Wykonawcy lub przekaże mu oryginał dokumentu wadialnego. Zgodnie z treścią art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach