Przetargi.pl
Remont pokoi biurowych, w tym malowanie, wymiana wykładziny podłogowej, roboty sanitarne oraz elektryczne w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów mieszczącym się w Warszawie przy pl. Powstańców Warszawy 1

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5560129 , fax. 22 8270843
  • Data zamieszczenia: 2015-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5560129, fax. 22 8270843
    REGON: 00621278900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokoi biurowych, w tym malowanie, wymiana wykładziny podłogowej, roboty sanitarne oraz elektryczne w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów mieszczącym się w Warszawie przy pl. Powstańców Warszawy 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pokoi biurowych, w tym malowanie, wymiana wykładziny podłogowej, roboty sanitarne oraz elektryczne w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów mieszczącym się w Warszawie przy pl. Powstańców Warszawy 1. Pomieszczenia biurowe przeznaczone do remontu znajdują się na 5 piętrze oraz na poziomie parteru w dyżurce kierowców. Są to pomieszczenia o numerach - na 5 piętrze pokoje 538, 540, 542, 544, 546, 547, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 556, 557, 558, 559, 560, 561, 562, 563, 565, - na poziomie parteru pokój 20. Ogólna powierzchnia pomieszczeń do remontu wynosi na 5 piętrze 368,45 metrów kwadratowych, i 39,60 metrów kwadratowych pomieszczeniu nr 20. Szczegółowy wykaz powierzchni poszczególnych pomieszczeń znajduje się w przedmiarze robót. Projekt budowlany instalacji elektrycznej i logicznej opisuje pokój Nr 20 mieszczący się na parterze. Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników Zamawiającego. Wykonawca organizując prace remontowe powinien uwzględnić następujące wymagania Zamawiającego -Sprzątanie na bieżąco po robotach, mycie po pracach malarskich. -Przygotowanie pomieszczeń do remontu tj. wyniesienie wszystkich mebli, sprzętów oraz kartonów z dokumentacją, jak również w razie potrzeby zabezpieczenie ich folią przed zniszczeniem i zakurzeniem, a po wykonanym remoncie wstawienie rzeczy według wskazówek Zamawiającego. -Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac na 5 piętrze w maksimum 5 pokojach jednocześnie. -Termin wykonania remontu wynosi 14 tygodni od daty wprowadzenia na budowę. -Pokoje będą przekazywane Wykonawcy sukcesywnie w miarę postępu robót budowlanych. Szczegółowy zakres prac w pomieszczeniach będzie uzgadniany każdorazowo przed rozpoczęciem robót. -Instalacja elektryczna oraz logiczna powinna być zrobiona według projektu budowlanego. Po zakończeniu robót należy przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą instalacji elektrycznej i logicznej. -Punkt, w którym zainstalowane zostanie dodatkowe gniazdo elektryczne i informatyczne oraz trasa sieci logicznej w pomieszczeniach biurowych powinny być każdorazowo uzgodnione z Zamawiającym. -Zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem folią ochronną. -Wykonawca musi zabezpieczyć miejsce pracy poprzez oddzielenie tego miejsca od pozostałej części budynku tak, żeby zminimalizować przedostawanie się pyłu poza teren wykonywania robót. -Dostawy materiałów i elementów powinny odbywać się sukcesywnie, ze względu na brak powierzchni magazynowej w budynku i jego otoczeniu. -Wykonawca musi prowadzić roboty z zachowaniem porządku w obrębie wykonywania prac remontowych. -Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi Polskimi Normami z zachowaniem przepisów bhp i ppoż. -Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie wymagane Prawem budowlanym. Przed zastosowaniem materiałów Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu dokumenty ich dotyczące w szczególności certyfikaty zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, deklaracje producenta, wymaganą gwarancję. -Kolorystykę materiałów przeznaczonych do robót wykończeniowych przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym. -Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych robót oraz zastosowane materiały, a także za szkody powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. -Zamawiający wymaga również, aby: Wszelkie uciążliwe prace, w tym w szczególności wywołujące hałas, kurz odbywały się poza godzinami urzędowania instytucji mających tu swoje siedziby, tj. przed godz. 8.00 i po godz.16.15, a w dni wolne od pracy do godz. 22.00, Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót w każdym dniu kalendarzowym,Wykonawca wyznaczy kierownika robót spełniającego wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku - do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym, Wykonawca zapewni pracowników mających dopuszczenie do przenoszenia ciężkich materiałów, Pracownicy Wykonawcy na terenie budynku mają obowiązek przebywać w ubraniach roboczych w standardzie ogólnie przyjętym do wykonywania robót budowlano-montażowych. Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego ZAMÓWIENIA obejmuje pomieszczenia na V piętrze oraz w pom. nr 20 (parter) w tym -Roboty związane z przenoszeniem na terenie budynku, m. in. mebli biurowych typu biurka, szafy biurowe, regały, stoły krzesła, kartonów zapełnionych materiałami biurowymi i dokumentami, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek. -Roboty demontażowe, -Roboty budowlane, -Roboty w zakresie stolarki budowlanej, -Roboty w zakresie instalacji elektrycznej i logicznej, -Roboty sanitarne, -Wyposażenie aneksu kuchennego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji składającej się ze Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót zwanej dalej STWiOR, stanowiących Załącznik Nr 1 do SIWZ, opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik Nr 1a do SIWZ, przedmiarów robót prac remontowych oraz prac elektrycznych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SIWZ, projektu budowlanego instalacji elektrycznej pomieszczenia Nr 20, stanowiącego Załącznik Nr 2a do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach