Wójt Gminy Rzepiennik Strzyżewski ogłasza przetarg
- Adres: 33-163 Rzepiennik Strzyżewski, Rzepiennik Strzyżewski 400
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6530501 , fax. 014 6530502
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Rzepiennik Strzyżewski
Rzepiennik Strzyżewski 400
33-163 Rzepiennik Strzyżewski, woj. małopolskie
tel. 014 6530501, fax. 014 6530502
REGON: 85166088400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepiennik.intarnet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont po powodzi drogi gminnej Rzepiennik Strzyżewski - Ostrzesze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty będą polegać na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, wykonaniu warstwy profilowej z masy mineralno-asfaltowej, wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz uzupełnieniu nawierzchni na zjazdach kruszywem naturalnym. Remontowi podlega odcinek o długości 750 mb - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące, 00/100 zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: - Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 ze zm.), - Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Warunki szczegółowe: - Potencjał ekonomiczno finansowy - Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Wiedza i doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 5 robót rodzajowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego przetargu (roboty w zakresie nawierzchni z masy bitumicznej) o wartości netto co najmniej 80.000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł) każda. - Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia odpowiednio wykwalifikowanych pracowników w celu obsadzenia podanego stanowiska: kierownik budowy (uprawnienia budowlane odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia) - min. 5 lat na stanowisku kierownika budowy. - Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia jednostek sprzętu i środków transportu odpowiadających pod względem charakterystyki i ilości przedmiotowi zamówienia, w szczególności: wytwórnia mas bitumicznych - min. 1 szt, układarka do układania mieszanek min. - asf. z wstępnym zagęszczaniem - min. 1 szt, walec stalowy - min. 1 szt, walec ogumiony - min. 1 szt. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika zawartego w SIWZ. - Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na wykazie zgodnym z treścią załącznika zawartego w SIWZ. Do informacji powinny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, na formularzu zgodnym z treścią załącznika zawartego w SIWZ. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzepiennik.intarnet.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP.271.38.2016 wykonanie remontów bieżących nawierzchni jezdni wraz z elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Kółkowej w m. Grojec na odcinku od ul. M. Radziwiłł do ul. Skotnica
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań inwestycyjnych pn. Remont drogi gminnej nr 349 ( 201522K), 888 ( 201538K ) tzw. Ostra Góra w Łękawce w km 0+000 do 0+830 Remont drogi gminnej nr 186 ( 201660K) tzw. wzdłuż boiska w Zbylitowskiej Górze w km 0+600 do 1+200 zniszczonych podczas powodzi w 2010 r.
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi gminnej nr 580826 K Stanisławice - droga na działce nr 709/1 w miejscowości Stanisławice w km 0+480 - 1+020
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1741K - ul. Żwirki i Wigury w Andrychowie na długości 429 m
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa ul. Bernasia we Włosienicy od ul. Rzecznej do ul. Strażaków
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Rzemiędzice - do pól w km 0+000 - 0+500
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Jazdowice - do pól w km 0+000 - 1+100
Dodano: 2016-07-12 - Remont ul. Murarskiej w Tarnowie
Dodano: 2016-07-04 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej 1391 K Ciężkowice - Staszkówka w miejscowości Ciężkowice - etap I
Dodano: 2016-07-04