Przetargi.pl
Remont po powodzi drogi gminnej Rzepiennik Strzyżewski - Ostrzesze

Wójt Gminy Rzepiennik Strzyżewski ogłasza przetarg

  • Adres: 33-163 Rzepiennik Strzyżewski, Rzepiennik Strzyżewski 400
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6530501 , fax. 014 6530502
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Rzepiennik Strzyżewski
    Rzepiennik Strzyżewski 400
    33-163 Rzepiennik Strzyżewski, woj. małopolskie
    tel. 014 6530501, fax. 014 6530502
    REGON: 85166088400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepiennik.intarnet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont po powodzi drogi gminnej Rzepiennik Strzyżewski - Ostrzesze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty będą polegać na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, wykonaniu warstwy profilowej z masy mineralno-asfaltowej, wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz uzupełnieniu nawierzchni na zjazdach kruszywem naturalnym. Remontowi podlega odcinek o długości 750 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące, 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: - Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 ze zm.), - Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Warunki szczegółowe: - Potencjał ekonomiczno finansowy - Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Wiedza i doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 5 robót rodzajowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego przetargu (roboty w zakresie nawierzchni z masy bitumicznej) o wartości netto co najmniej 80.000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł) każda. - Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia odpowiednio wykwalifikowanych pracowników w celu obsadzenia podanego stanowiska: kierownik budowy (uprawnienia budowlane odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia) - min. 5 lat na stanowisku kierownika budowy. - Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia jednostek sprzętu i środków transportu odpowiadających pod względem charakterystyki i ilości przedmiotowi zamówienia, w szczególności: wytwórnia mas bitumicznych - min. 1 szt, układarka do układania mieszanek min. - asf. z wstępnym zagęszczaniem - min. 1 szt, walec stalowy - min. 1 szt, walec ogumiony - min. 1 szt. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika zawartego w SIWZ. - Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na wykazie zgodnym z treścią załącznika zawartego w SIWZ. Do informacji powinny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, na formularzu zgodnym z treścią załącznika zawartego w SIWZ. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzepiennik.intarnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach