Przetargi.pl
Remont piwnic wraz z wymianą ogrzewania budynku przy ul. Konstytucji 3 Maja 31

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Konstytucji 3 Maja 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 779 76 03 , fax. 32 779 76 03 wew. 27
  • Data zamieszczenia: 2012-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie
    ul. Konstytucji 3 Maja 31 31
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 779 76 03, fax. 32 779 76 03 wew. 27
    REGON: 24080403700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.mikolow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont piwnic wraz z wymianą ogrzewania budynku przy ul. Konstytucji 3 Maja 31
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont piwnic wraz z wymianą ogrzewania budynku przy ul. Konstytucji 3 Maja 31 Obejmujący m.in. : a) część budowlaną rozbiórka ścian, posadzek i skucie tynków, roboty murowe i tynki wewnętrzne, wykonanie podłoża i posadzek, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie drenażu wewnętrznego z izolacją pozioma ścian - iniekcja ciśnieniowa, wywóz i utylizacja materiału rozbiórkowego, b) część instalacyjną: demontaże i rozbiórki instalacji, wykonanie nowej instalacji wewnętrznej c.o. i wod-kan, dostawa, montaż i uruchomienie stacji wymienników ciepła, c) część elektryczną roboty demontażowe, wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej z dokonaniem pomiarów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj. część elektryczna (zał. nr 7 do siwz), część budowlana (zał. nr 8 do siwz), część instalacyjna ( zał. nr. 9 do siwz), stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, a w szczególności niezbędnych świadectw kontroli jakości, atestów i certyfikatów zabudowanych materiałów protokołów z prób szczelności, najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości przedmiotu umowy do odbioru końcowego. 4. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku Nr 185 poz. 1243 z późn. zm) Wykonawca w tracie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem ostatecznej oferty przeprowadził wizję lokalną miejsca realizacji przedmiotu zamówienia (na własny koszt). Wniosek o umożliwienie wizji lokalnej należy przesłać na numer faksu: 32 779 76 03 wew. 27, najpóźniej w terminie 5 dni roboczych przed terminem składania ofert. 6. Na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji. 7. Wszędzie gdzie w dokumentacji wskazano materiały i urządzenia, z podaniem konkretnych firm, nazw materiałów, patentów, znaków towarowych, pochodzenia, norm lub aprobat, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, tj. użycie materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami, zgodnie z art.30 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego oferującego urządzenie lub materiał o równoważnych lub wyższych parametrach technicznych (ofertom takim winny towarzyszyć wszystkie niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen, aprobatami technicznymi oraz innymi odpowiednimi szczegółami). W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do opracowania jej na własny koszt, przedstawienia do akceptacji Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wnosi wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzytysiącezłotych00/100), przed upływem terminu składania ofert tzn do 26 października 2012 roku do godz. 11:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu /przelewem/ na konto Zamawiającego: MBS Mikołów 36 8436 0003 0000 0026 2044 0004 (za datę wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w formie oryginału należy złożyć w depozycie kasy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie, natomiast poświadczoną przez kasę Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie kopię potwierdzenia wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, gwarancjach bankowych i gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał należy złożyć w depozycie kasy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie, natomiast poświadczoną przez kasę Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie kopię potwierdzenia wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) - oryginał złożyć w depozycie kasy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie, natomiast poświadczoną przez kasę Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie kopię potwierdzenia wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.mikolow.eu, www.bip.mikolow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach