Przetargi.pl
Remont Ośrodków Zdrowia w Łebieniu i Nowej Wsi Lęborskiej

Gmina Nowa Wieś Lęborska ogłasza przetarg

  • Adres: 84-351 Nowa Wieś Lęborska, ul. Grunwaldzka 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8612428 w. 34 , fax. 059 8612164
  • Data zamieszczenia: 2012-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Wieś Lęborska
    ul. Grunwaldzka 24 24
    84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie
    tel. 059 8612428 w. 34, fax. 059 8612164
    REGON: 77097976600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nwl.pl; http://bip.nwl.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Ośrodków Zdrowia w Łebieniu i Nowej Wsi Lęborskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie ośrodków zdrowia w Łebieniu i Nowej Wsi Lęborskiej. Postępowanie jest realizowane z podziałem na 2 części zamówienia dla każdego z ośrodków zdrowia. 1. Remont ośrodka zdrowia w Łebieniu 1.1. Ośrodek znajduje się w budynku mieszkaniowo - usługowym pod adresem Łebień 52, dz. nr 79/4 obr. Łebień, Gmina Nowa Wieś Lęborska. W dokumentacji projektowej figuruje nr działki 79/2 jednakże w międzyczasie działka ta została podzielona. Roboty budowlane będą prowadzone także w częściach wspólnych oraz, w niewielkim zakresie, w części prywatnej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, która składa się z: - planów, rysunków, opisów robót i innych dokumentów, - przedmiarów robót, - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumentacja projektowa oraz STWiORB została wykonana przez Biuro Architektury i Urbanistyki, Akcent, 84 300 Lębork, ul. Pułaskiego 3 - załącznik Nr 5 do SIWZ. 1.2. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. 2011 nr 31, poz. 158). 1.3. Remont budynku mieszkalno-użytkowego w części użytkowej (ośrodek zdrowia w Łebieniu) w celu dostosowania układu funkcjonalnego do wymogów umożliwiających udzielanie świadczeń diagnostyczno-leczniczych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana kotła i przebudowa instalacji CO oraz docieplenie w systemie ścian zewnętrznych i docieplenie dachu dostosowujące obiekt do obowiązujących norm cieplnych. W ramach Części Nr 1 zadania przewiduje się wykonanie m.in. następujących robót budowlanych: - dostosowanie pomieszczeń WC do obsługi pacjentów niepełnosprawnych, -wyznaczenie dla personelu miejsca do spożywania posiłków, - wyznaczenie składzika porządkowego, - bezspoinowe połączenia ścian z podłogami umożliwiającymi ich mycie i dezynfekcję. - docieplenie i remont pokrycia dachowego nad częścią ośrodka zdrowia: - przebudowa sanitariatów w tym dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych), - docieplenia budynku z zewnątrz - ściany oraz dach; - remont elewacji, - wymiana instalacji elektrycznej, -wymiana okien i drzwi wewnętrznych oraz drzwi zewnętrznych i okna w kotłowni. - wymiana i remont podłóg. - wykonanie sufitów podwieszonych z oświetleniem punktowym. - wymiana instalacji CO z wymianą kotła na paliwo stałe. - wyprofilowanie chodnika - podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo, - remont parkingu i drogi dojazdowej. - uszczelnienie zbiornika bezodpływowego na nieczystości płynne, - po zakończeniu robót montażowych kotła dokonać próby szczelności i ciśnieniową, oraz należy uzyskać protokół kominiarski. 1.4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną. 1.5. W zakresie zadania należy ponadto przyjąć oraz uwzględnić w cenie ryczałtowej oferty: - spośród kompletów drzwi wymienionych w przedmiarze robót, który stanowi Złącznik Nr 5 do SIWZ, należy przyjąć 2 komplety drzwi ( do gabinetu stomatologa i lekarskiego ) dźwiękoszczelne o szerokości 90 cm. - zamiast 9 szt. urządzeń do podgrzewania wody ze zbiornikami o poj. 150 dm3 wymienionych w przedmiarze robót, który stanowi Złącznik Nr 5 do SIWZ należy przyjąć 9 szt. podgrzewaczy przepływowych. 2. Remont ośrodka zdrowia w Nowej Wsi Lęborskiej 2.1. Ośrodek znajduje się w budynku mieszkaniowo - usługowym pod adresem Nowa Wieś Lęborska, ul. Grunwaldzka 24 A, dz. nr 853/3 obr. Nowa Wieś Lęborska. Roboty budowlane będą prowadzone także w częściach wspólnych oraz w niewielkim zakresie, w części wspólnoty mieszkaniowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, która składa się z: - planów, rysunków, - przedmiarów robót, - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumentacja została wykonana przez Biuro Usług Budowlanych - Zbigniew Pranga, 84-300 Lębork, ul. M. Konopnickiej - załącznik Nr 6 do SIWZ. 2.2. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. 2011 nr 31, poz. 158). 2.3. Remont budynku mieszkalno-użytkowego w części użytkowej (ośrodek zdrowia w Nowej Wsi Lęborskiej) w celu dostosowania układu funkcjonalnego do wymogów umożliwiających udzielanie świadczeń diagnostyczno-leczniczych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej. W ramach Części Nr 2 zadania przewiduje się wykonanie m.in. następujących robót budowlanych: - remont pomieszczeń przychodni, - wymiana okien, - wymiana posadzki, - wymiana grzejników, - remont instalacji elektrycznej, - remont pomieszczeń gospodarczych piwnicy, - docieplenie w systemie elewacji oraz remont elewacji, - docieplenie stropu, - docieplenie i remont dachu oraz remont kominów wraz z opierzeniem 2.4. W zakresie zadania należy ponadto przyjąć oraz uwzględnić w cenie ryczałtowej oferty: - dodatkowo (nie uwzględniono w przedmiarze robót, który stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ) wszystkie roboty przygotowawcze, zakup, dowóz oraz posadowienie 2 dodatkowych kompletów skrzydeł drzwiowych dźwiękoszczelnych w pomieszczeniach lekarzy rodzinnych. Do przedmiotu zamówienia należą również wszystkie czynności pomocnicze związane z realizacją przedsięwzięcia budowlanego. Wykonawca jest zobowiązany również do: a) Prowadzenia robót budowlanych w sposób umożliwiający sprawną pracę przychodni. W tym celu Wykonawca będzie zobowiązany opracować harmonogram prac w uzgodnieniu z Użytkownikami i przedstawi Zamawiającemu. b) Zapewnienia dozoru mienia na terenie robót na własny koszt. c) Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mającego związek z prowadzonymi robotami. d) Pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich. e) Przywrócenia do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów. f) Zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich składowania lub utylizacji łącznie z kosztami utylizacji. Jako wytwarzający odpady jest zobowiązany do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U.2008.25.150 z późn.zm. ) oraz Ustawy o odpadach (Dz.U.2001.100.1085 z późn.zm.). g) W sprawach nieuregulowanych w dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm branżowych, przepisów prawa budowlanego, dozoru technicznego oraz sztuki inżynierskiej. h) Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu sie z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją. i) Podjęcia pełnej odpowiedzialności za wyrządzone szkody podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. j) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ponadto materiały winny spełniać wymagania Polskiej Normy PN, przenoszących normy europejskie PN-EN, lub norm innych państw członkowskich europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: a) europejskie aprobaty techniczne, b) wspólne specyfikacje techniczne, c) normy międzynarodowe, d) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. k) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. l) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej: 1 egz. m) Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku - 2 egz. n) Zapewnienie zaplecza budowy we własnym zakresie. o) Pokrycia kosztów zasilenia budowy w niezbędne media. p) Wyposażenia obiektu w niezbędny sprzęt przeciwpożarowy oraz oznakowanie (gaśnice, instrukcje ppoż, oznaczenie sprzętu ppoż oraz drogi ewakuacyjne, itp.). q) W razie potrzeby Wykonawca zapewni pomoc Użytkownikom w przetransportowaniu sprzętu i wyposażenia w inne miejsce na terenie miejscowości. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia celem uzyskania wszystkich koniecznych informacji do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia oraz niedoszacowanie ceny ryczałtowej oferty. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i estetycznych. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć i spełniać minimalne wymogi określone w projekcie - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wymagany okres rękojmi za wady wynosi 12 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych oraz uznaniu je za należycie wykonane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.nwl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach