Przetargi.pl
Remont orynnowania.

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 10 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Ligonia 36
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 231 88 61 , fax. 32 231 88 61
  • Data zamieszczenia: 2014-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 10
    ul. Ligonia 36 36
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 231 88 61, fax. 32 231 88 61
    REGON: 00072166200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont orynnowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu orynnowania dachu budynku szkoły wraz z wykonaniem prac uzupełniających i towarzyszących Zakres remontu: - prace przygotowawcze i zabezpieczające miejsce robót - roboty rozbiórkowe i demontażowe związane z remontem orynnowania - wymiana obróbek blacharskich, rynien itp. elementów związanych z remontem orynnowania na elementy z blachy tytanowo cynkowej grubości 0,55 mm - obróbki z papy termozgrzewalnej(podkładowa i nawierzchniowa) pasa nad rynnami, pasów wokół kominów, wyłazów, naświetli, rur wywiewnych - drobne miejscowe naprawy pokrycia z papy - malowanie kominów - zabezpieczenie czapek kominowych - wymiana rur wywiewnych - montaż nasad wentylacyjnych typu H - wymiana instalacji odgromowej w pasie przy rynnach, badania i pomiary całej instalacji odgromowej wraz z metryką urządzenia piorunochronnego Wymiary dachu budynku szkoły: około 16 x 47 m Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej: woda - 100 złotych brutto, energia elektryczna - 100 złotych brutto - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywała prace porządkowe - opracuje: projekt organizacji robót i plan bioz - wywiezie i podda utylizacji odpady, - wykona wszelkie prace towarzyszące i pomocnicze: toaleta przenośna na potrzeby pracowników wykonawcy, wywóz i sprzedaż złomu pozyskanego z rozbiórki oraz zwrot uzyskanych środków finansowych zamawiającemu i inne niezbędne prace związane z przedmiotem zamówienia. Wykonawca ujmie w cenie oferty koszt prac towarzyszących i pomocniczych., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 10 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 20.00. Praca w soboty wymaga uzgodnienia z zamawiającym d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy szkoły e) głośne prace mogą być wykonywane po godzinie 14.30(nie dotyczy okresu przerwy wakacyjnej)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach