Przetargi.pl
Remont ogólny pomieszczeń kuchennych w budynku internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Pile

Zespół Szkół Ekonomicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Sikorskiego 18A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2123432 , fax. 067 2120869
  • Data zamieszczenia: 2013-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych
    ul. Sikorskiego 18A 18A
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2123432, fax. 067 2120869
    REGON: 00033331600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zse.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ogólny pomieszczeń kuchennych w budynku internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont ogólny pomieszczeń kuchennych w budynku internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Pile. W ramach zamówienia należy wykonać m. in.: - wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej i witrynowej na nową, - wymiana ścianki pod witryną W2 na nową o szerokości 24cm, - skucie posadzek, - skucie okładzin ściennych, - gruntowanie podłoża pod kleje cementowe, - ułożenie glazury na pełnej wysokości ścian i terakoty na całej powierzchni posadzek, - wymiana wewnętrznej stolarki witrynowej na nową ALU oraz drzwiowej na drzwi płytowe, - zagruntowanie powierzchni ścian, - zagruntowanie powierzchni tynku sufitów, - ułożenie płytek glazurowatych na ścianach i płytek gresowych na posadzkach, - malowanie emulsyjne, dwukrotne sufitów, - montaż nowych przyborów sanitarnych (umywalki + baterie), - obmurowanie pionu wod.-kan w pomieszczeniu zmywalni, - wykonanie nowych podejść wod.-kan do nowych przyborów sanitarnych, - wymiana grzejników instalacji c.o., - wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z wymianą istniejącej starej rozdzielnicy EE na nową i przeniesieniem na korytarz, - wymianę podzlewozmywakowego separatora tłuszczu w pomieszczeniu zmywalni. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. Gdy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym również w jej załącznikach znajdą się określenia konkretnych marek lub nazwy producentów Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych o parametrach nie gorszych od parametrów wskazanych w SIWZ. 3. W związku z tym, że cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie SIWZ, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, uwzględniając wszystkie koszty, jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5. Od dnia wprowadzenia na budowę do dnia zakończenia czynności odbioru końcowego Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wykonywane roboty, miejsce robót, jak również odpowiedzialność wobec osób trzecich z tytułu ewentualnych szkód, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi robotami. 6. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres krótszy niż 36 miesięcy a na wbudowaną stolarkę 60 miesięcy. 7. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 8. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT, - Termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu, - Zapłata za fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (solidarna odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego). Do wystawionej faktury Wykonawca załączy oświadczenie o uiszczeniu wszelkich wymaganych wierzytelności przysługujących podwykonawcom, powstałych w związku z realizacją robót będących przedmiotem umowy lub oświadczenie o tym, że do wykonania robót stanowiących przedmiot umowy nie zatrudnił podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zse.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach