Przetargi.pl
Remont odcinka drogi powiatowej - ul. 22 Lipca w Trzebini

Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Grzybowskiego 7A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6231272, 6234687 , fax. 032 6231272
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie
    ul. Grzybowskiego 7A 7A
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 6231272, 6234687, fax. 032 6231272
    REGON: 35628791600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont odcinka drogi powiatowej - ul. 22 Lipca w Trzebini
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres : - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, warstwa wiążąca - 3 387 m2. - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych , warstwa ścieralna - 3 387 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesiena wadium w wysokości : 10 000,00żl ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 Pzp) 5. Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1). 2. Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy przedmiar robót (zał. nr 1a) 3. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczony na podstawie załącznika nr 1a ( przedmiar robót). 4. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2).W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualny(tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający, że działalność jest prowadzona nadal ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu o którym mowa powyżej zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz.605 z 2006r z późn.zm) 6. Aktualne uprawnienia budowlane kierownika robót w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - uprawnienia drogowe wraz z zaświadczeniem potwierdzającym jego członkostwo we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zmówienia w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat (2004-2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, jako generalny Wykonawca lub Podwykonawca, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania, wg załącznika nr 3 do siwz, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie( np. protokół odbioru). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu minimum 2000 m2 nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej. 8. Udzielenie minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. 9. Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia wg wzoru - załącznik nr 4. 10. Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy projekt umowy wraz z pieczątką firmową i imienną Wykonawcy (załącznik nr 5). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 11. Oświadczenie o uregulowanych zobowiązaniach finansowych w stosunku do Skarbu Państwa oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ( załącznik nr 5). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 12. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium. 13. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej . 14. Oryginał pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo poświadczone przez notariusza, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wykonawców ( konsorcjum) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający będzie wymagał przedstawienia umowy regulującej współpracę w/w Wykonawców. 15. Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy 16. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/chrzanowski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach