Przetargi.pl
Zakup programu finansowo-księgowego dla MOPS w Krakowie

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup programu finansowo-księgowego dla MOPS w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup programu finansowo-księgowego dla MOPS w Krakowie, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Program musi być kompatybilny z Oprogramowaniem Użytkowym Pomost, tj. posiadać możliwość współpracy i importowania danych. 2) Wykonawca udostępni pomoc telefoniczną czynną w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałki, w godz. od 9:00 - 17:00 oraz od wtorku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizowania pomocy telefonicznej pod numerami o podwyższonej opłacie lub pod numerami komórkowymi. 3) Program będzie aktualizowany na bieżąco, w terminie nie później niż 30 dni od daty wejścia w życie zmian prawnych mających wpływ na funkcjonalność programu. 4) Program musi posiadać następujące funkcjonalności: a) Importowanie wyciągów bankowych z banku Pekao S.A b) Obsługa depozytów c) Plan kont: - brak ograniczeń co do długości numeru konta oraz ilości sekcji (poziomów zagłębień analitycznych) wchodzących w jego skład, - obsługa kont pozabilansowych. b) Księgowanie: - księgowanie na analitykę automatycznie odzwierciedlane winno być w syntetyce (każdy dokument wprowadzany jest tylko w jednym miejscu i tylko jeden raz), - konfigurowalne wzorce najczęstszych dekretacji dokumentów oraz szablony powtarzających się dokumentów PK (80% poleceń księgowań ma być wykonywanych automatycznie bez ingerencji pracownika), - możliwość księgowania do grudnia poprzedniego roku z automatycznym uwzględnieniem wpływu takiego księgowania na zmianę bilansu otwarcia roku bieżącego przy jednoczesnej możliwości funkcjonowania programu oraz wprowadzania danych już w bieżącym roku, - pełna automatyczna numeracja dokumentów, - rozbudowany mechanizm kontrolny dostępny bezpośrednio w oknach rejestrów, natychmiast po wprowadzeniu dokumentu/dekretu. c) VAT: - automatyczne tworzenie rejestrów VAT oraz rejestrów zakupu i sprzedaży, - rozróżnienie daty księgowania (np. powstania kosztu) od daty powstania obowiązku podatkowego, - rozksięgowanie dokumentu niezależne od informacji podatkowej (tworzone powinno być przy pomocy szablonu - sprawozdania EFS) - elastyczne konfigurowanie stawek VAT jak i wydruków rejestrów VAT. d) Wydruki i raporty: - możliwość zestawienia sald i obrotów oraz zestawienie księgowań na wybrane konto, - możliwość wydrukowania w jednym zestawieniu całej księgi głównej, - automatyczne tworzenie dziennika księgowań, - wyszukiwanie dekretów ( w tym z ksiąg z wielu lat jednocześnie) - bezpośrednie przechodzenie do wybranego dokumentu (dekretu) z poziomu zestawień . e) Kontrahenci: - możliwość przydzielenia każdego kontrahenta do dowolnej ilości samodzielnie definiowanych typów (np. dostawca, odbiorca, zaliczkobiorca, pracownik, klient MOPS) - obsługa kontrahentów będących jednocześnie dostawcami i odbiorcami, - możliwość dezaktywowania kontrahenta (jak również ponownego aktywowania w dowolnym momencie) - dot. kontrahentów sporadycznych. f) Rozrachunki z kontrahentami: - moduł obsługi szczegółowej rozrachunków, pozwalający na kojarzenie (tzw. punktowanie) np. faktur z płatnościami, - funkcjonalny i przejrzysty system przeglądania stanu rozrachunków z kontrahentami, - możliwość wydruku Potwierdzenia sald (na dowolny dzień). g) Tytuły wykonawcze: - drukowanie tytułów wykonawczych (z możliwością osobnego pozycjonowania każdego z pól) oraz ewidencji tytułów wykonawczych, - automatyczne naliczanie odsetek, - przechowywanie historii wystawionych tytułów, - możliwość przeszukiwania i wykonywania dodruków, - dane identyfikacyjne i adres zobowiązanego uzupełniane na podstawie informacji z ogólnej kartoteki kontrahentów (bez konieczności zakładania kontrahentowi konta w planie kont, by wystawić na niego tytuł). h) Funkcje budżetowe: możliwość indywidualnego, elastycznego definiowania: - dowolnej ilości różnych klasyfikacji budżetowych, - dowolnej ilości poziomów każdej z klasyfikacji np. dział, rozdział, paragraf i zadanie własne, zlecone i zadania budżetowe, - poszczególnych działów, rozdziałów, paragrafów występujących w jednostce, - wprowadzania planu oraz obsługa historii jego zmian w trakcie roku obrotowego, - automatycznego ostrzegania o przekroczeniu planu (na dowolnym poziomie klasyfikacji budżetowej) bezpośrednio po dokonaniu księgowania, - automatycznej drugostronnej rejestracji kwot w ramach tej samej klasyfikacji budżetowej podczas księgowania na różne konta księgowe. i) Sprawozdania budżetowe (Rb): - drukowanie sprawozdań budżetowych (Rb-27,Rb-28 i pozostałe zgodnie z wymogami), - wypełnianie sprawozdań na podstawie wynikającej z ksiąg realizacji budżetu oraz wprowadzonego planu (ze zmianami), - możliwość generowania wielu sprawozdań danego rodzaju z tego samego okresu (np. z podziałem na rozdziały lub zadania). j) Karta wydatków-dochodów: - bezpośrednie przejście z Karty do pojedynczego dokumentu-dekretu, - opcja pozwalająca na wydrukowanie karty dla ograniczonego zakresu kont księgowych, co pozwala na uchwycenie kwot wydatków np. tylko z danego rachunku bankowego lub z kasy. - możliwość wydrukowania dla dowolnego poziomu klasyfikacji budżetowej nie tylko z paragrafów, lecz także np. dla całego rozdziału, - możliwość przeglądania księgowań uporządkowanych w dowolnej kolejności. - uwzględnianie planu (ze zmianami) na Karcie wydatków/dochodów. 2. Warunki płatności: 1) Płatność za dostarczenie, instalację, skonfigurowanie oraz uruchomienie programu - przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia przyjęcia faktury przez Zamawiającego, wystawionej po uruchomieniu programu. 2) Płatność za aktualizację programu - w terminie 14 dni od dnia przyjęcia faktury przez Zamawiającego, wystawionej po dostarczeniu i zainstalowaniu aktualizacji. 3. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca dostarczy program na nośniku DVD oraz dokona jego instalacji, konfiguracji oraz uruchomienia na 12 stanowiskach 2) Aktualizacje programu mogą być dokonywane on-line lub poprzez doręczenie nośnika DVD. 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił licencji na używanie programu na 12 stanowiskach, na czas nieoznaczony. 4) Wszelkie kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które muszą spełniać wykonawcy biorący udział w postępowaniu określone są w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostarczył program finansowo - księgowy oraz dokonywał jego aktualizacji przez okres minimum jednego roku dla minimum jednego kontrahenta prowadzącego pełną księgowość budżetową o budżecie minimum 10 000 000 zł. rocznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu winien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku: a) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. b) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujacych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy nie wynika to z w/w dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, 3. Wykaz zrealizowanych dostaw, o których mowa w rozdz. III, ust. 2 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i nazw kontrahentów. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. UWAGA: Wymienione dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert. W przypadku dokumentów wymienionych w ust 1 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym. Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku pełnomocnictwa Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oryginał, odpis notarialny lub kserokopię potwierdzoną za zgodność odpisu z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?id=9652
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach