Przetargi.pl
Modernizacja - remont pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. K. Wielkiego 5.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. M. Reja 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2720125 , fax. 012 2721214
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. M. Reja 13 13
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 012 2720125, fax. 012 2721214
    REGON: 35155493300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja - remont pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. K. Wielkiego 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja - remont pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. K. Wielkiego 5, polegająca na wykonaniu robót rozbiórkowych i wyburzeniowych, okładzin i sufitów podwieszanych z płyt g-k, okładzin i posadzek z płytek ceramicznych, ścianek z pustaków szklanych (luksferów) i cegieł oraz wymianie istniejącej instalacji elektrycznej, c.o. i wod-kan, udrażnianiu kanałów wentylacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Warunki udziału w postępowaniu oraz dotyczące przedmiotu zamówienia i ich ocena: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki ubiegania się o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych: 4.1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że wykonał przynajmniej 2 zamówienia podobne do zamawianego o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż 80% wartości składanej oferty oraz przedstawi dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane dla osoby/osób, które będą prowadzić roboty budowlane w imieniu wykonawcy. 4.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000.00 zł. 4.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.). 4.5. Oferują przedmiot zamówienia zgodny z minimalnymi wymaganiami zamawiającego. Warunek uważa się za spełniony jeśli przedmiot zamówienia zostanie objęty 5 letnią gwarancją i rękojmią. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty, które zostały określone w specyfikacji. Ocena spełniania warunków nastąpi wg kryterium: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczących przedmiotu zamówienia, które należy załączyć do oferty: 5.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty; - Aktualne zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego lub inny dokument (jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem. Zaświadczenie powinno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy (należyta reprezentacja) i być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich W przypadku: a.) Podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. b.) Osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c.) Podmiotów działających wspólnie - umowa regulująca ich współpracę zawierającą oznaczenie: - stron umowy ze wskazaniem lidera - celu gospodarczego, dla którego została zawarta - czasu trwania umowy - sposobu prowadzenia spraw - zasad reprezentacji - zakresu działania poszczególnych stron - sposobu ustania współpracy podmiotów - solidarnej odpowiedzialności stron umowy w przypadku podmiotów działających wspólnie dokumenty wymienione w pkt 5 siwz należy załączyć dla każdego z podmiotów z osobna co nie dotyczy: zezwoleń, koncesji, potwierdzania doświadczenia, potwierdzenia zdolności finansowej, wykazu sprzętu i kadry pracowniczej. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, - nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono ich upadłości. 5.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty; - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą prowadzić roboty budowlane w imieniu wykonawcy (kadra kierownicza) posiadają wymagane uprawnienia oraz są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Wykaz (pożądany w formie tabeli zgodnie z załączonym wzorem) wykonanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (przynajmniej 2 roboty budowlane polegające na wznoszeniu, wykończeniu, remoncie budynku) i wartością zamówieniom stanowiącym przedmiot zamówienia (każda nie mnie niż 80% wartości składanej oferty), z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie (np. referencje). 5.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty; - Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 500 000,00 zł. 5.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty; - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z załączonym do niniejszej specyfikacji wzorem. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.5. W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć: Oferta musi zawierać zgodnie ze wzorem formularza ofertowego informacje o tym, że przedmiot zamówienia zostanie objęty 5 letnią gwarancją i rękojmią. Dla formalnej poprawności oferta musi także zawierać formularz ofertowy sporządzony wg załączonego do niniejszej specyfikacji wzoru, dowód wniesienia wadium jeżeli jest wymagane. W przypadku gdy osoby podpisujące ofertę i załączniki nie figurują w dokumentach rejestrowych wymienionych w p.pkt 5.1 S.I.W.Z. wymagane jest Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii (sporządza Wykonawca). Dokumenty, o których mowa w pkt 5 mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Termin ważności zaświadczeń i informacji, których żąda zamawiający musi obejmować termin otwarcia ofert oraz muszą być one wydane po ostatnio dokonywanych w nich zmianach. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z przepisami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach