Przetargi.pl
Remont nawierzchni placu manewrowego pogotowia

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3434735, 3434068, 3438176 , fax. 083 3443706
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
    ul. Warszawska 20 20
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3434735, 3434068, 3438176, fax. 083 3443706
    REGON: 00057055900015
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowiebp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni placu manewrowego pogotowia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty branży drogowej polegające na wykonaniu prac remontowych nawierzchni placu manewrowego w Rejonowych Stacjach Pogotowia Ratunkowego i Trnsportu Sanitarnego w Parczewie i Radzyniu Podlaskim. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawarty jest w przedmiarach robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości : Zadanie 1 - 900,00 zł Zadanie 2 - 2.400,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki opisane w pkt. 1 musi spełnić każdy z Wykonawców co do art. 24 ust. 1 i ust. 2 za wyjątkiem ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działałalności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykozać, że warunek określony w pkt. 5 spełniają łącznie 6. Udzielą rękojmi oraz pisemnej gwarancji jakości : - na okres minimum 24 miesięcy 7. Zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (wszystkie strony): 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz ort. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia , na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł 5. Wykaz zrealizowanych robót w okresie ostatnich pięciu lat (minimum dwie) przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości. przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. Dla potrzeb niniejszego postępowania, Zamawiający rozumie przez: a) roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - roboty w zakresie budowy, naprawy dróg, placów; b) roboty odpowaidające wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - roboty, o których mowa w pkt. a) o łącznej wartości brutto odpowiadającej kwocie co najmniej 200000,00 zł (w przypadku składanej oferty obejmującej całość zamówienia, czyli dwa zadania). W sytuacji złożenia oferty częściowej obejmującej jedno zadanie, Zamawiający określa wymaganą wartość brutto robót dla poszczególnych zadań: Zadanie 1 - 50000,00 zł; Zadanie 2 - 150000,00 zł. W takiej sytuacji wartość wykazanych robót (każdej oddzielnie) musi odpowiadać co najmniej wartości zadania, na które Wykonawca złoży ofertę 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.1 Dokument wymieniony w pkt. 1 winien być złożony przez pełnomocnika Wykonawców 6.2 Dokumenty wymienione w pkt. 2 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę 6.3 Dokumenty wymienione w pkt. 4-5 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie warunku 6.4 Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w pospępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowiebp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach