Urząd Gminy w Kamionce ogłasza przetarg
- Adres: 21-132 Kamionka, ul. Lubartowska 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8527039 , fax. 081 8527058
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kamionce
ul. Lubartowska 1 1
21-132 Kamionka, woj. lubelskie
tel. 081 8527039, fax. 081 8527058
REGON: 00053792900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionka.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w: Kierzkówce, Stanisławowie Dużym i Starościnie w gminie Kamionka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na przedmiot zamówienia (dotyczy części zamówienia w miejscowościach Kierzkówka od km 0+000 do km 1+240 i Stanisławów Duży od km 0+000 do km 1+575) składa się: doprowadzenie do pożądanego profilu poprzecznego i podłużnego istniejącej nawierzchni z tłucznia kamiennego, która będzie stanowić podbudowę pod nawierzchnię. Rozłożenie na szerokości 4 m warstwy ścieralnej grubości 5 cm z betonu asfaltowego. W przypadku części zamówienia dotyczącej miejscowości Starościn od km 0+414 do km 1+684, doprowadzenie istniejącej nawierzchni z tłucznia kamiennego do pożądanego profilu poprzecznego i podłużnego i rozłożenie na szerokości 4 m warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm, zaś na długości istniejącej podbudowy betonowej od km 0+000 do km 0+414 - rozłożenie warstwy ścieralnej szerokości 4 m z betonu asfaltowego grubości 4 cm. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokośći 15 000 zł należy wnieść w terminie do 13 lipca 2009 r. do godz. 10.00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w : PBS Lubartów Oddział w Kamionce 08 8707 1029 0300 0459 2003 0008 Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych powyżej, oryginały dokumentów należy dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy : 1.zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości łącznej min. 2 000 000 zł; 2.dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - 1 osoba; 3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków określonych powyżej zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy dołączyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5. dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana na stanowisko kierownika robót, posiada wymagane uprawnienia : a) decyzja stwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności drogowej; b) aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów (referencji lub innych) potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie. Dokumenty, o których mowa należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/kamionka/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej oraz remont chodnika i nawierzchni odcinka ulicy od skrzyżowania z ul. Peowiaków do wjazdu do ZSz Nr 1 z Oddziałami integracyjnymi na osiedlu Planty w Zamościu
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2205L Garbów - Ożarów - Sadurki na odcinku od drogi powiatowej nr 2206L do granicy powiatu lubelskiego i puławskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie łącznika pomiędzy Obwodnicą Północną a ul. Bagienną
Dodano: 2016-07-26 - Część nr I - Przebudowę ul. Dąbrowskiego Część nr II - Przebudowę ul. Czerwonego Krzyża
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej - działki nr ewid. 370/3 i 382 w miejscowości Łęka
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej w m. Wólka Zawieprzycka
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa chodnika na ciąg pieszo-rowerowy przy ul. Zamoyskiego i budowa ciągu pieszo-jezdnego przy ul. Weteranów w Zamościu
Dodano: 2016-07-25 - przebudowa drogi powiatowej nr 2947L Zwierzyniec - Tereszpol w m. Szozdy
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ulicy Majdan w Zamościu -II etap
Dodano: 2016-07-25 - Odbudowa drogi powiatowej Nr 1064L Jabłeczna - Klasztor od km 2+063 do km 2+260 i od km 2+500 do km 2+737 w miejscowości Jabłeczna, zniszczonych w wyniku powodzi w 2013 r
Dodano: 2016-07-22