Przetargi.pl
Remont nawierzchni jezdni dróg powiatowych nr : 3536S w Zwonowicach , 5608S w Szczerbicach , 5601S i 5620S w Jejkowicach z podziałem na zadania.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4227478, 4227874 , fax. 032 4227479
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4227478, 4227874, fax. 032 4227479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni jezdni dróg powiatowych nr : 3536S w Zwonowicach , 5608S w Szczerbicach , 5601S i 5620S w Jejkowicach z podziałem na zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni jezdni dróg powiatowych nr 3536S w Zwonowicach , 5608S w Szczerbicach , 5601S i 5620S w Jejkowicach z podziałem na zadania : 1. Zadanie nr 1 - Remont nawierzchni jezdni DP 3536S w Zwonowicach na odcinku długości 495m; 2. Zadanie nr 2 - Remont nawierzchni jezdni DP 5608S w Szczerbicach na odcinkach długości 75m ; 76m ; 55m ; 3. Zadanie nr 3 - Remont nawierzchni jezdni DP 5601S i 5620S w Jejkowicach na odcinkach długości 192m i 190 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający ustala następujące warunki szczegółowe udziału w postępowaniu : a). Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej po 2 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia . Za zamówienia o podobnym charakterze uważa się remonty w zakresie nawierzchni bitumicznych (odnowa nawierzchni , wymiana warstw nawierzchni , wykonanie nowych warstw nawierzchni itp. ) - o wartości co najmniej 130 000,00 złotych każde zamówienie . Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. b). Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą do kierowania robót , która musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów). c). Wykonawca dysponuje co najmniej 1 frezarką do frezowania nawierzchni na zimno , 1 układarką do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego, 1walcem statecznym średnim stalowym gładkim, 1walcem ogumionym, Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) , 3. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 4 wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) , 4. wypełniony druk doświadczenie zawodowe tj. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , Wykonawca wykonał co najmniej 2 zamówienia w zakresie remontu nawierzchni bitumicznych (odnowa nawierzchni , wymiana warstw nawierzchni , wykonanie nowych warstw nawierzchni itp. ) - o wartości co najmniej 130 000,00 złotych każde zamówienie, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z.) 5. dokumenty potwierdzające , że roboty wym . w punkcie 4 zostały wykonane należycie, 6. dokument wskazujący kierownika robót , którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do s.i.w.z.) wraz z kserokopią uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami drogowymi i zaświadczeniem o przynależności do OIIB , 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ( załączyć w przypadku gdy w dokumencie wskazanym w punkcie 6 Wykonawca wskaże osobę , którą nie dysponuje lecz będzie dysponował. ) 8. wykaz sprzętu , którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do s.i.w.z.), 9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu , jeśli w wykazie w punkcie 8 wskazano sprzęt, którym wykonawca będzie dysponował,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach