Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 741 Bronowice - Łęka - rzeka Wisła - Wólka Gołębska - droga nr 801 na odcinku od km 0+000,0 do km 1+670,0 długości 1,670 km odcinek Bronowice - Łęka.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.zdw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 741 Bronowice - Łęka - rzeka Wisła - Wólka Gołębska - droga nr 801 na odcinku od km 0+000,0 do km 1+670,0 długości 1,670 km odcinek Bronowice - Łęka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: - oznakowanie strefy robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu na czas robót opracowanym przez Zamawiającego i zatwierdzonym przez Zarządzającego ruchem - Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, - r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 12 000,00 zł. (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszon
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne Dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: a) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. b) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie osobą zdolna do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami drogowymi oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. budowa, rozbudowa lub remont drogi z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 3) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi poniżej: LP. Nazwa i typ jednostki sprzętowej Wymagana minimalna ilość sztuk 1. Ładowarka 1 2. Frezarka o szer. Roboczej 1 do 2 m 1 3. Koparka 0,25 m3 1 4. Samochody wywrotki do 5 ton 2 5. Samochody skrzyniowe 1 6. Wywrotki do mas bitumicznych 10 do 15 ton 4 7. Walce drogowe 3 8. Dźwig samochodowy 1 9. Zagęszczarki płytowe 2 10. Koparko-spycharki 1 11. Rozściełacz do mas bitumicznych 1 12. Wytwórnia do mas bitumicznych o wydajności 100-160 Mg/h* 1 13. Skrapiarka do bitumu 1 14. Szczotki mechaniczne 1 * Uwaga! Zamawiający wymaga wskazania lokalizacji wytwórni mas bitumicznych. Lokalizacja winna spełniać warunek czasu transportu mas bitumicznych od momentu załadowania do momentu rozpoczęcia rozładunku ( do 2 godz.). W przypadku wątpliwości spełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia. Odległość należy liczyć od wytwórni do najdalszego miejsca robót po drogach umożliwiających przejazd samochodów o ładowności minimum 10 ton. 3.Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz minimum 1 roboty, o której mowa w pkt. V.2 ppkt.2) zrealizowanej przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że robota ta została wykonana należycie. 4) Wykaz osób o których mowa w pkt. V.2 ppkt. 1), przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z załączonymi kserokopiami odpowiednich uprawnień branży drogowej, oraz kserokopiami aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby/osób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia. 5) Wykaz potencjału technicznego o którym mowa w pkt. V.2 ppkt.3 . w przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach