Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi gminnej w Korczynie Nr 1 14824R Korczyna Załęże I (ul. Fredry i ul. Spółdzielcza) wraz z przebudową chodników i odwodnienia

Gmina Korczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek 18a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4354080 , fax. 013 4354096
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
    ul. Rynek 18a 18a
    38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4354080, fax. 013 4354096
    REGON: 37044056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: korczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi gminnej w Korczynie Nr 1 14824R Korczyna Załęże I (ul. Fredry i ul. Spółdzielcza) wraz z przebudową chodników i odwodnienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni drogi gminnej w Korczynie Nr 1 14824R Korczyna Załęże I ( ul. Fredry i ul. Spółdzielcza) wraz z przebudową chodników i odwodnienia - I odcinka w km od 00 + 000 - 1 + 425. Zakres prac: a) wykonanie podbudowy b) wykonanie nawierzchni c) roboty rozbiórkowe d) wykonanie chodników e) poszerzenie łuków poziomych (poprawa brd) f) wykonanie odwodnienia g) oznakowanie i urządzenie zabezpieczające Brd h) roboty wykończeniowe 2. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania I odcinka tj. ul. Fredry i ul. Spółdzielczej w Korczynie. 2. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się: a) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, w szczególności Prawem Budowlanym wraz z przepisami wykonawczymi, przepisami BHP, postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością, etyką zawodową przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia, b) wykonać prace dodatkowe zlecone przez Zamawiającego o wartości do 50% zamówienia podstawowego. W przypadku konieczności wykonania takich prac Wykonawca przed przystąpieniem do ich realizacji przedstawi Zamawiającemu kosztorys do uzgodnienia. Zlecenie wykonania prac dodatkowych nastąpi przez podpisanie odrębnej umowy, c) wykonać przedmiot zamówienia własnymi siłami bez zlecania prac podwykonawcom, d) za ewentualne szkody spowodowane podczas prac budowlanych na nieruchomościach objętych inwestycją odpowiada Wykonawca, e) udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, f) Wykonawca zobowiązuje się do stałego kontaktu z Zamawiającym w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, g) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy oraz terminowość jej wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. 223 poz. 1655 z późn. zm). 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm), 2) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5/ wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji - załącznik nr 3 do SIWZ, 6/ dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada aktualne, wymagane przepisami prawa uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 7/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat ( 2004-2008), co najmniej dwóch zamówień związanych tematycznie z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000zł, z podaniem wartości robót brutto, daty (rok), miejsca robót i nazwy Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - załącznik nr 4 do SIWZ, 8/ dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w ppkt 7 zostały wykonane należycie, 9/ zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10/ zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11/ wykaz sprzętu do realizacji zamówienia, 12/ oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej placu budowy, 13/ oświadczenie o udzieleniu gwarancji, 14) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego w SIWZ okres realizacji zadania, w innym przypadku wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie o przedłożeniu Zamawiającemu kolejnego dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/ innego dokumentu ubezpieczenia, który dołącza do oferty, 15/ kosztorys ofertowy z podaniem nakładów robocizny, materiałów i pracy sprzętu oraz określenie stawki roboczogodziny, kosztów pośrednich, kosztów zakupu materiałów i zysku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach