Przetargi.pl
Wykonanie usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina ogłasza przetarg

  • Adres: 35-055 Rzeszów, ul. Chopina 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8666 096 , fax. 017 8666 097
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina
    ul. Chopina 2 2
    35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8666 096, fax. 017 8666 097
    REGON: 69072411400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej, wyszczególnionej w 5 Częściach dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie. Szczegółowy opis i rodzaj przedmiotów zamówienia (aparatury medycznej) objętych usługą przedstawiają: -Opis przedmiotu zamówienia; -Formularze cenowe - Załączniki nr 1 do Część nr 1-5, będące integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej przez 12 m-cy. Wielkość zamówienia wg szacunkowej wartości netto: łączna wartość szacunkowa wszystkich Części poniżej progu 206 000 euro. Kat. CPC:1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy w tym postępownaiu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. przedstawią: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej niżej opisane, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, i na tę okoliczność przedstawią w ofercie: -Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. (Wzór do wypełnienia w załączeniu do SIWZ). W Wykazie tym należy przedstawić osoby , które będą wykonywać usługi objęte przedmiotem zamówienia. Osoby te winny posiadać doświadczenie: min. 10 lat stażu pracy w firmach serwisujących lub produkujących aparaturę medyczną. Na potwierdzenie powyższego, proszę przedstawić w ofercie np. świadectwo pracy, zaświadczenie z Zakładu Pracy, oświadczenie właściciela, lub inny dokument potwierdzający spełnienie powyższego warunku. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz będzie dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazanych przez Wykonawcę w w/w Wykazie osób. Osoby te winny spełniać postawione wymagania, tj. posiadać doświadczenie min. 10 lat stażu pracy w firmach serwisujących lub produkujących aparaturę medyczną. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). tj. przedstawią niżej wymienione dokumenty. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Zdolność techniczna: Zamawiający wymaga przedstawienia: Wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. (Wzór do wypełnienia w załączeniu do SIWZ). W Wykazie tym należy przedstawić osoby , które będą wykonywać usługi objęte przedmiotem zamówienia. Osoby te winny posiadać doświadczenie: min. 10 lat stażu pracy w firmach serwisujących lub produkujących aparaturę medyczną. Na potwierdzenie powyższego, proszę przedstawić w ofercie np. świadectwo pracy, zaświadczenie z Zakładu Pracy, oświadczenie właściciela, lub inny dokument potwierdzający spełnienie powyższego warunku. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz będzie dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazanych przez Wykonawcę w w/w Wykazie osób. Osoby te winny spełniać postawione wymagania, tj. posiadać doświadczenie min. 10 lat stażu pracy w firmach serwisujących lub produkujących aparaturę medyczną. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga: 1. by wykonywane usługi objęte przedmiotem zamówienia były realizowane: -zgodnie z wymaganiami opisanymi w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA załączonym do SIWZ, -przez uprawnionych i doświadczonych specjalistów, -przy pomocy własnego wyposażenia technicznego lub wyposażenia technicznego udostępnionego, które zabezpieczy we własnym zakresie Wykonawca 2. by Wykonawca posiadał: -zapas najczęściej zużywalnych części zamiennych, -dokumentację techniczną, narzędzia i wyposażenie niezbędne do kontroli, napraw, aparatury w zakresie objętym ofertą. W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć stosowne Oświadczenie nr 2 wg wzoru załączonego do SIWZ. UWAGA: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 Ustawy Pzp. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu usług przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f) Wadium może być złożone na konsorcjum. W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum, co też będzie prawidłowe. g) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach