Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg powiatowych poprzez wykonanie mikrodywanika z mieszanki mineralno - emulsyjnej na zimno typu Slurry Seal wraz z budową i przebudową infrastruktury towarzyszącej

Powiat Wschowski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-400 Wschowa, ul. Plac Kosynierów 1c
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5404800 , fax. 065 5401932
  • Data zamieszczenia: 2015-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wschowski
    ul. Plac Kosynierów 1c 1c
    67-400 Wschowa, woj. lubuskie
    tel. 065 5404800, fax. 065 5401932
    REGON: 97794584700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wschowa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg powiatowych poprzez wykonanie mikrodywanika z mieszanki mineralno - emulsyjnej na zimno typu Slurry Seal wraz z budową i przebudową infrastruktury towarzyszącej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Remont nawierzchni dróg powiatowych poprzez wykonanie mikrodywanika z mieszanki mineralno - emulsyjnej na zimno typu Slurry Seal wraz z budową i przebudową infrastruktury towarzyszącej. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery odrębne części: CZĘŚĆ 1: Wykonanie mikrodywaników z mieszanki mineralno - emulsyjnej na zimno typu Slurry Seal na drogach powiatowych Powiatu Wschowskiego- 96477,5 m2. Zakres robót obejmuje: Gmina Wschowa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji nawierzchni bitumicznej polegającej na uszczelnieniu i uszorstnieniu cienką warstwą z mieszanki mineralno-emulsyjnej, o uziarnieniu ciągłym 0/8 na zimno w dwóch warstwach grubości min. 2 cm (typu slurry seal), i średniej ilości min. 35 kg/m2; kruszywo bazaltowe kl. I gat. I - frakcja większa od frakcji piaskowej czyli 2/8 na odcinku drogi powiatowej: Droga powiatowa 1008F: Konradowo - Zamysłów: 4443 mb x 5,5 =24 440 m2 Po wcześniejszym wyremontowaniu drogi (przez Wykonawcę) polegającym na załataniu dziur oraz zaniżeń krawędziowych przy użyciu masy asfaltowej na gorąco (szacunkowa powierzchnia do remontu ok 4% całości tj. 977,6 m2) należy przystąpić do ułożenia mikrodywanika. Należy również wykonać regulację urządzeń infrastruktury drogowej: - regulacja wpustów ulicznych - 34 szt. - regulacja skrzynek do zasuwy wodnej - 2 szt. Gmina Sława: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji nawierzchni bitumicznej polegającej na uszczelnieniu i uszorstnieniu cienką warstwą z mieszanki mineralno-emulsyjnej, o uziarnieniu ciągłym 0/8 na zimno w dwóch warstwach grubości min. 2 cm (typu slurry seal), i średniej ilości min. 35 kg/m2; kruszywo bazaltowe kl. I gat. I - frakcja większa od frakcji piaskowej czyli 2/8 na odcinku drogi powiatowej: Droga powiatowa 1016F: Sława - Łupice: - Wróblów - Śmieszkowo oraz Spokojna - Łupice: 2450 mb x 5,5 = 13 475 m2 Po wcześniejszym wyremontowaniu drogi (przez Wykonawcę) polegającym na załataniu dziur oraz zaniżeń krawędziowych przy użyciu masy asfaltowej na gorąco (szacunkowa powierzchnia do remontu ok 2% całości tj. 269,5 m2) należy przystąpić do ułożenia mikrodywanika. Droga powiatowa 1011F: Sława - Wschowa: - Krzepielów - Krążkowo oraz Krążkowo - Lipinki: 4640 mb x 5,5 = 25 520 m2 Po wcześniejszym wyremontowaniu drogi (przez Wykonawcę) polegającym na załataniu dziur oraz zaniżeń krawędziowych przy użyciu masy asfaltowej na gorąco (szacunkowa powierzchnia do remontu ok 3% całości tj. 765,6 m2) należy przystąpić do ułożenia mikrodywanika. Należy również wykonać regulację urządzeń infrastruktury drogowej: - regulacja wpustów ulicznych - 2 szt. Gmina Szlichtyngowa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji nawierzchni bitumicznej polegającej na uszczelnieniu i uszorstnieniu cienką warstwą z mieszanki mineralno-emulsyjnej, o uziarnieniu ciągłym 0/8 na zimno w dwóch warstwach grubości min. 2 cm (typu slurry seal), i średniej ilości min. 35 kg/m2; kruszywo bazaltowe kl. I gat. I - frakcja większa od frakcji piaskowej czyli 2/8 na odcinku drogi powiatowej: Droga powiatowa 1007F: m. Wyszanów: 800 mb x 6 = 4800 m2 Po wcześniejszym wyremontowaniu drogi (przez Wykonawcę) polegającym na załataniu dziur oraz zaniżeń krawędziowych przy użyciu masy asfaltowej na gorąco (szacunkowa powierzchnia do remontu ok 3% całości tj. 144 m2) należy przystąpić do ułożenia mikrodywanika. Droga powiatowa 1010F: Konradowo - Krzekotów: 1450 mb x 5,5 = 7 975 m2 Po wcześniejszym wyremontowaniu drogi (przez Wykonawcę) polegającym na załataniu dziur oraz zaniżeń krawędziowych przy użyciu masy asfaltowej na gorąco (szacunkowa powierzchnia do remontu ok 2% całości tj. 159,5 m2) należy przystąpić do ułożenia mikrodywanika. Droga powiatowa 1010F m. Gola: 1750 mb x 5,5 = 9 625 m2 Po wcześniejszym wyremontowaniu drogi (przez Wykonawcę) polegającym na załataniu dziur oraz zaniżeń krawędziowych przy użyciu masy asfaltowej na gorąco (szacunkowa powierzchnia do remontu ok 2% całości tj. 192,5 m2) należy przystąpić do ułożenia mikrodywanika. Należy również wykonać regulację urządzeń infrastruktury drogowej: - regulacja włazów - 7 szt. - regulacja wpustów ulicznych - 2 szt. - regulacja studni teleskopowej - 20 szt. Droga powiatowa 1008F gr. Gminy - Zamysłów: 1935 mb x 5,5 = 10 642,5 m2 Po wcześniejszym wyremontowaniu drogi (przez Wykonawcę) polegającym na załataniu dziur oraz zaniżeń krawędziowych przy użyciu masy asfaltowej na gorąco (szacunkowa powierzchnia do remontu ok 4% całości tj. 425,7 m2) należy przystąpić do ułożenia mikrodywanika. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia zawarty jest w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załącznik nr 3 a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. CZĘŚĆ 2: Przebudowa chodnika przy drodze 1010F w m. Gola 1210 mb. Zakres robót obejmuje wykonanie rozbiórki istniejących krawężników i płyt betonowych, a następnie wykonanie robót ziemnych oraz chodnika ze zjazdami o nawierzchni z kostki betonowej. Szczegółowy zakres prac został określony w kosztorysie ofertowym na: Przebudowę chodnika w m. Gola - załącznik nr 8b do SIWZ CZĘŚĆ 3: Przebudowa chodnika przy drodze 1008F w m. Konradowo - 1285 mb oraz budowa chodnika w m. Kandlewo - 275 mb. Zakres robót obejmuje wykonanie w m. Konradowo rozbiórki istniejących krawężników i płyt betonowych, a następnie wykonanie robót ziemnych oraz chodnika ze zjazdami o nawierzchni z kostki betonowej. W m. Kandlewo zakres prac obejmuje budowę chodnika na odcinku 275 mb. Należy wykonać roboty ziemne oraz wybudować chodnik wraz ze zjazdami o nawierzchni z kostki betonowej. Szczegółowy zakres prac został określony w kosztorysach ofertowych na: Przebudowę chodnika w m. Konradowo oraz na Budowę chodnika w m. Kandlewo - załącznik nr 8c do SIWZ CZĘŚĆ 4: Budowa ścieżki pieszo - rowerowej przy drodze 1016F na odcinku Wróblów - Śmieszkowo - 669 mb. Zakres robót obejmuje budowę ścieżki pieszo - rowerowej o długości 669 mb z kostki betonowej typu Polbruk. Szczegółowy zakres prac został określony w kosztorysie ofertowym na: Budowę ścieżki pieszo - rowerowej w pasie drogi powiatowej nr 1016 F na odcinku sława - Śmieszkowo - załącznik nr 8 d do SIWZ. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany się wykonać przedmiot zamówienia z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późniejszymi zmianami) oraz do okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego - certyfikatów zgodności z polska normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości Część 1: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) Część 2: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) Część 3: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) Część 4: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: nr 34 8669 0001 2011 0003 8380 0007 Bank Spółdzielczy Wschowa w tytule przelewu powinien się znaleźć nr postępowania: Or-ZP.272.2.2015 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w pok. 204 lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą (30 dni) licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w szczególności, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach