Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA SŁAWKOWA

Gmina Sławków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-260 Sławków, ul. Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2931552 w. 41 , fax. 32 2931233
  • Data zamieszczenia: 2015-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławków
    ul. Rynek 1 1
    41-260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 32 2931552 w. 41, fax. 32 2931233
    REGON: 27625755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA SŁAWKOWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remontach nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta Sławkowa. 2. Zakres prac obejmuje 1) remont nawierzchni ulicy Owocowej odcinek I - od ul. Hrubieszowskiej do potoku Struga - remont nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm - pow. 270 m2, Szczegółowy opis zadania znajduje się w przedmiarze robót załączonym do specyfikacji. 2) remont dróg gminnych masą asfaltową: - uzupełnienie ubytków w ulicach: Biskupia, Dębniki, Kozłowska, Krzywda, Kwartowska, Piekarska, Podwalna, Strzemieszycka, Szerokotorowa, Wał, 23 - go Stycznia, Walcownia - planowana powierzchnia wykonanych uzupełnień do 1000 m2 , 3) uzupełnienie emulsją i grysami (bitumicznie) ubytków nawierzchni dróg gminnych: Fr. Nullo, Groniec, Gwarków Sławkowskich, Komora, Konarowa, Miedawa, Myśliwych, Wiejska, Wita Stwosza, Żupnicza, Borowa. Zakres zamówienia - planowana powierzchnia wykonanych uzupełnień - do 2.500 m2 . 3. Wymagania Techniczne: 1) Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych zastosowanych na ulicy Owocowej muszą odpowiadać normom WT Nawierzchnie Asfaltowe DiL - 2007, które zastępują normę PN-S-96025:2000. 2) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Inspektorowi Nadzoru deklaracji zgodności dotyczących zamiaru użycia materiałów do remontu i uzyskania zgody od Inspektora Nadzoru na zastosowanie takich, a nie innych materiałów. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia badania masy asfaltowej zastosowanej na drogach przez zewnętrzne uprawnione laboratorium. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji: 1) na przedmiot umowy, określony w punkcie 2 podpunkt 1) na okres minimum 18 miesięcy, jednak nie dłuższy niż 36 miesięcy, 2) na przedmiot umowy określony w punkcie 2 podpunkt 2) i 3) na okres minimum 12 miesięcy, jednak nie dłuższy niż 24 miesiące. Warunki udzielonej gwarancji określa Gwarancja jakości, stanowiąca załącznik do wzoru umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł.(słownie złotych: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: DB PBC O / Sławków 36 1910 1048 2106 2329 6190 0005 W tytule przelewu należy umieścić opis: Wpłata wadium nr sprawy ZZ.II.271.4.2015 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. W przypadku dołączenia do oferty zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 1) Okres udzielonej gwarancji na przedmiot umowy określony w Rozdziale III punkt 2 podpunkt 1) SIWZ
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne lub bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach