Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg asfaltowych będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża oraz budowa drogi wewnętrznej Strzeszkowice Duże Zaolzie.

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5175085 , fax. 081 5175085
  • Data zamieszczenia: 2014-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    ul. Lubelska 30 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 081 5175085, fax. 081 5175085
    REGON: 00054052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg asfaltowych będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża oraz budowa drogi wewnętrznej Strzeszkowice Duże Zaolzie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ, tj. dokumentacja projektowa oraz kosztorysy ślepe. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: a) Remont nawierzchni drogi k/ wiaduktu w Niedrzwicy Dużej- dł. 190 mb - do wykonania nie ujęto podsypki krawędzi jezdni, zniwelowania poboczy b) Remont nawierzchni k/kościoła w Strzeszkowicach Dużych - dł. 12 mb - do wykonania nie ujęto wykonania podsypki krawędzi jezdni, zniwelowania poboczy c) Remont nawierzchni drogi k/ OSP w Niedrzwicy Dużej - dł. 10 mb - do wykonania nie ujęto wykonania podsypki krawędzi jezdni, uzupełnienia połączenia pomiędzy kostka a nawierzchnią d) Remont nawierzchni drogi Strzeszkowice-Radawczyk - trzy odc. o łącznej dł. 670 mb - do wykonania nie ujęto wykonania podsypki krawędzi jezdni ( ujęto tylko na zjazdach do działek), zniwelowania poboczy e) Remont nawierzchni drogi wewnętrznej od ul. Bełżyckiej - dł. 27 mb - do wykonania nie ujęto podsypanie krawędzi jezdni, zniwelowania poboczy, demontażu krawężników f) Budowa drogi wewnętrznej Strzeszkowice Duże Zaolzie- dł. 227 mb 2. Wynagrodzeniem Wykonawcy będzie wynagrodzenie kosztorysów na podstawie art. 630 § 1 zdanie pierwsze Kodeksu cywilnego. Zastosowanie będą miały także art. 630 §2 i 631 Kodeksu cywilnego. Do oferty nie należy załączać kosztorysu ofertowego. Ceny poszczególnych zadań składających się na przedmiot zamówienia należy przedstawić zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym zobowiązany jest podać całkowitą cenę brutto wartości zamówienia, która będzie sumą wartości wszystkich sześciu zadań będących przedmiotem zamówienia. Podstawą do określenia cen poszczególnych zadań, jak i ceny całkowitej oferty jest zakres robót określony w kosztorysach ślepych wyszczególnionych w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do sporządzenia i przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych (dla wszystkich zadań) opracowanych metoda kalkulacji szczegółowej, których wartość będzie zgodna z cenami podanymi w ofercie i odpowiednim dla danego zadania zakresem robót podanych w kosztorysach ślepych. Kosztorysy ofertowe należy przedłożyć Zamawiającemu przed lub po podpisaniu umowy - w przypadku niezłożenia, niezłożenia wszystkich kosztorysów lub złożenia kosztorysów zawierających błędy Zamawiający może odmówić wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy. Dane z kosztorysów będą podstawą do rozliczeń za wykonywany przedmiot umowy, w tym do sporządzenia wyceny ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych, czy zaniechanych. Dane z kosztorysu będą także podstawą do obliczenia wynagrodzenia wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. Płatność za wykonane prace nastąpi po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego całości robót na podstawie protokołu odbioru robót - zgodnie z rozliczeniem ilości robót wg cen jednostkowych zawartych w kosztorysach ofertowych będącym załącznikiem do oferty postępowania przetargowego. Rozliczenie zadania nastąpi kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych zgodnie z podanymi przez oferenta w kosztorysach ofertowych będących załącznikami do oferty przetargowej. UWAGA!!!! Wykonawca złoży na każde z w/w zadań oddzielny kosztorys ofertowy. 3. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót ze strony Wykonawcy wynikną błędy lub zaniedbania to prace takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia i w terminach wynikających z Umowy. W przypadku zaistnienia konieczności robót dodatkowych nie ujętych w przedmiarze robót Wykonawca nie może ich zrealizować bez zgody Zamawiającego. Wszelkie samoistne dyspozycje inspektora nadzoru i kierownika budowy będą w tym zakresie bezskuteczne. O konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych Wykonawca poinformuje niezwłocznie pisemnie Zamawiającego za pośrednictwem inspektora nadzoru podając zakres robót. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych czy zaniechanych należy przed rozpoczęciem ich realizacji sporządzić tzw. protokół konieczności wykonania tych robót. 4. Nie dopuszcza się wybrania do realizacji jednego lub części zadań określonych w zamówieniu. Wykonawca musi złożyć jedną ofertę na wszystkie zadania wymienione w pkt. 1. 5. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane z: a) doprowadzeniem terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego oraz rekompensata ewentualnych szkód dla osób trzecich b) usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu: w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy c) organizacją placu budowy w tym zabezpieczenie w wodę i energię elektryczną; 6. Koszt obsługi geodezyjnej ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót i teren bezpośrednio przyległy 8. Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży atesty i certyfikaty na wbudowane materiały 9. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi w odpowiednich organach tymczasową organizację ruchu. 10. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót ujętego przedmiarem robót, wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane z: a) sfrezowaniem i wycięciem istniejącej nawierzchni w celu połączenia z nową nawierzchnią b) Grubość nawierzchni warstwy ścieralnej musi wynosić minimum 5 cm c) oblaniem emulsją krawędzi jezdni d) organizacją placu budowy, e) usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji zadań w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy f) doprowadzeniem terenu prac i terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego oraz rekompensata ewentualnych szkód dla osób trzecich powstałych w związku z niewłaściwie prowadzonymi robotami g) materiały powstałe z rozbiórki elementów Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 11. Wykonawca po zakończeni prac przedłoży dokumentację powykonawczą niezbędną do zgłoszenia zakończenia robót w PINB (w tym powykonawczą inwentaryzację geodezyjną całego obiektu). Kierownik budowy będzie uczestniczył podczas przeglądu obiektu przez pracowników PINB przy kontroli przeprowadzanej w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 12. Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży atesty i certyfikaty, DTR oraz inne niezbędne do eksploatacji dokumenty na wbudowane materiały i urządzenia oraz niezbędne badania laboratoryjne 13. Przekazanie placu budowy nastąpi w dniu podpisania umowy. 14. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót na czas prowadzenia prac. 15. Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały , które wchodzą w skład realizowanej inwestycji. - dot. zadania nr 6 tj. Budowa drogi wewnętrznej Strzeszkowice Duże Zaolzie- dł. 227 mb Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały , które wchodzą w skład realizowanej inwestycji. - dot. pozostałych zadań , tj.: Remont nawierzchni drogi k/ wiaduktu w Niedrzwicy Dużej- dł. 190 mb Remont nawierzchni k/kościoła w Strzeszkowicach Dużych - dł. 12 mb Remont nawierzchni drogi k/ OSP w Niedrzwicy Dużej - dł. 10 mb Remont nawierzchni drogi Strzeszkowice-Radawczyk - trzy odc. o łącznej dł. 670 mb Remont nawierzchni drogi wewnętrznej od ul. Bełżyckiej - dł. 27 mb W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokona ich usunięcia. Gwarancja za wykonane prace rozpoczyna się z dniem podpisania końcowego protokołu odbioru wykonanych prac. Wykonawca odpowiada za teren budowy od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego. Zamawiający przekaże plac budowy w dniu podpisania umowy. 16. Wykonawca zorganizuje w plac budowy sposób zapewniający dojazd właścicieli posesji przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu będzie niemożliwe ze względów technologicznych O konieczności zamknięcia odcinków/miejsc Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej 3 dni wcześniej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 - Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.1.8.2014 4. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie Zamawiającemu przyznania sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści gwarancji musi wynikać również zabezpieczenie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień publicznych. 7. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. Ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto Urzędu Gminy Niedrzwica Duża przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach