Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4311817 , fax. 091 4311832
- Data zamieszczenia: 2009-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3 3
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4311817, fax. 091 4311832
REGON: 81168539000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni chodnika przy ul. Roweckiego w Policach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana krawężnika betonowego 15x30cm - 172 mb Wymiana obrzeży chodnikowych 6x20cm - 385 mb Wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych 35x35 cm na kostkę betonową polbruk grubości 6 cm na podbudowie betonowej - 724 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówien publiczych. Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca wykazał się conajmniej 3 należycie zrealizowanymi zadaniami w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności był krótszy) odpowiadających rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający oceniał będzie spełnienie waruków na zasadzie spełnia, nie spełnia. Jeżeli Wykonawca nie będzie spełn iał choć jedengo warunku, to zastanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewdencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed tereminem składania ofert. Aktulane zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz włąsciwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tereminu składania ofert. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu technicznego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalaności jest krótszy za ten okres. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Kopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykoanwca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilne w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Oświadczenie Wykoanwcy w/g wzoru zał. nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.police.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25