Przetargi.pl
Remont nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych, na obszarze Dzielnicy Białołęka

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5103125 , fax. 22 5103189
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    ul. Modlińska 197 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5103125, fax. 22 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych, na obszarze Dzielnicy Białołęka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Remontach nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych, na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie. Zakres i rodzaj robót budowlanych obejmuje: 1) remont ulicy Zagrodeckiej na wysokości nieruchomości Nr 3 przy ul. Brzezińskiej, polegający na wymianie nawierzchni asfaltowej; 2) przebudowę skrzyżowania ulic Zegarynki i Pionierów polegającą na utwardzeniu północnego wlotu ul. Pionierów wraz z wymianą nawierzchni asfaltowej; 3) remont zatoki autobusowej w ul. Świętosławskiego, polegający na wymianie nawierzchni betonowej w zatoce autobusowej, wymianie ścieku ulicznego i położeniu nakładki asfaltowej wzdłuż wymienionego ścieku; 4) przebudowę ul. Braci Zawadzkich (odc. od przepustu do ul Czarnocińskiej) polegającą na wykonaniu warstwy wyrównawczej oraz warstwy ścieralnej; 5) remont ul. Juranda ze Spychowa (odc. Białołęcka - Juranda ze Spychowa) polegający na wymianie nawierzchni betonowej w zatoce autobusowej oraz wymianie nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową; 6) remont ul. Podróżniczej (odc. Marchołta-Czarnocińska) polegający na wymianie nawierzchni asfaltowej; Szczegółowy zakres robót określono w dokumentacji technicznej (zał. nr 8 do SIWZ): - w przedmiarze robót na: Remont nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych, na - obszarze Dzielnicy Białołęka - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ i wzorze umowy (zał. nr 6 do SIWZ). Ilość dni wyłączenia ulicy z ruchu. Ilość dni wyłączenia ulicy z ruchu tj. całkowitego zamknięcia związanego z wykonaniem nawierzchni bitumicznej całą szerokością jezdni na ul. Juranda ze Spychowa (odc. Białołęcka-Juranda ze Spychowa). Wykonawca określa w ofercie liczbę dni (w przedziale od 5 do 10 dni kalendarzowych) wyłączenia ulicy z ruchu, tj. całkowitego zamknięcia związanego z wykonaniem nawierzchni bitumicznej całą szerokością jezdni na ul. Juranda ze Spychowa (odc. Białołęcka-Juranda ze Spychowa). Zamawiający dopuszcza wyłączenie ulicy z ruchu w dniach od 04.07.2016r. do 27.08.2016r. 2.2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z Klauzuli społecznej Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164j.t..) polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 5 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonanie robót drogowych polegających na wymianie konstrukcji jezdni i wykonaniu nawierzchni asfaltowej, (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), przebudowa chodnika i zatok, (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót). 2.3. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów. 2.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nieobjęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 tys. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość dni wyłączenia ulicy z ruchu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach