Przetargi.pl
Remont mostu nad rzeką Nida w miejscowości Nowa Sucha w ciągu drogi gminnej 380416W

Urząd Gminy Nowa Sucha ogłasza przetarg

  • Adres: 96-513 Nowa Sucha, 50/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8612051 , fax. 046 8612051
  • Data zamieszczenia: 2012-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nowa Sucha
    50/8 50/8
    96-513 Nowa Sucha, woj. mazowieckie
    tel. 046 8612051, fax. 046 8612051
    REGON: 00054181300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu nad rzeką Nida w miejscowości Nowa Sucha w ciągu drogi gminnej 380416W
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont mostu nad rzeką Nida w miejscowości Nowa Sucha w ciągu drogi gminnej 380416W 2. .Zakres przedmiotu zamówienia: Remontowany most zlokalizowany jest w ciągu drogi gminnej 380416W w miejscowości Nowa Sucha nad rzeką Nida. Jest to most jednoprzęsłowy o całkowitej długości ok. 11,5 m i rozpiętości teoretycznej przęsła 11,175 m. w przekroju poprzecznym znajdują się 4 belki dwuteowe NP.-450 podpierające pomost drewniany. Żelbetowe podpory wykonane są w postaci masywnych przyczółków betonowych ze skrzydłami podwieszonymi. Ustrój niosący oparty jest na podporach za pośrednictwem stalowych łożysk stycznych. Zabezpieczenie ruchu stanowią balustrady szczeblinkowe. Zakres robót obejmuje: - odtworzenie pokładu pomostu w formie żelbetowej płyty zespolonej z istniejącymi dźwigarami; - naprawa elementów podpór; - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; - wykonanie nawierzchni asfaltowej na moście i dojazdach; - wykonanie ochrony antykorozyjnej powierzchni stalowych i betonowych; - odprowadzenie wód opadowych z powierzchni mostu; - wykonanie umocnień pod mostem. W czasie wykonywania robót rozbiórkowych i remontowych należy zabezpieczyć rzekę przed możliwością przedostawania się do niej elementów pochodzących z rozbiórki oraz wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń i elementów mogących przedostać się do rzeki w czasie wykonywanego remontu. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie, Oddział Płock, Inspektorat w Sochaczewie. Wszelkie prace muszą być wykonywane w sposób zapewniający, iż wody cieku naturalnego nie zostaną zanieczyszczone. Dotyczy to szczególnie pracy sprzętu zmechanizowanego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokonania wizji lokalnej obiektu oraz dołączenia do złożonej oferty oświadczenia o dokonaniu wizji lokalnej i zapoznaniu się ze stanem technicznym oraz uwarunkowaniami terenowymi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - dokumentacji projektowej (zał. nr 9 do SIWZ) wraz z przedmiarem (zał. nr 8 do SIWZ) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 10 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający działając na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy, wymaga wniesienia wadium. 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed terminem składania ofert. 3. Zamawiający określa wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych), które należy wpłacić do dnia 18.07.2012 r. do godziny 11:00 w wybranej postaci określonej w art. 45 ust 6 Ustawy. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS w Sochaczewie, Nr 73 9283 0006 0031 0095 2000 0030. Na dowodzie wpłacenia wadium należy zamieścić informację jakiego przetargu wadium dotyczy oraz wskazać przedmiot zamówienia. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie dowód wniesienia wadium musi być złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z informacją dotyczącą sposobu jego zwrotu, natomiast potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia musi być załączona (wpięta) do oferty. 6. Za chwilę faktycznego przekazania wadium w przypadku wnoszenia wadium w postaci pieniężnej uznaje się chwilę uznania konta Zamawiającego, a nie zaś chwilę obciążenia rachunku Wykonawcy. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi gwarantować Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw. 8. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie związania z ofertą jest związana z wyrażeniem zgody na przedłużenie okresu ważności wadium - gdyby przedłużenie okresu wartości wadium nie było możliwe Wykonawca zobowiązany jest wnieść nowe wadium na przedłużenie okresu związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowasucha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach