Przetargi.pl
Remont magazynu glebowego na terenie górnego ogrodu przy Alei Królewskiej 15 dla IUNG - PIB w Puławach

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8863421 w.390 , fax. 81 8864547
  • Data zamieszczenia: 2015-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czartoryskich 8 8
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 8863421 w.390, fax. 81 8864547
    REGON: 00007929500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont magazynu glebowego na terenie górnego ogrodu przy Alei Królewskiej 15 dla IUNG - PIB w Puławach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont wraz z dostosowaniem obiektu na potrzeby instalacji 4 komór fitotronowych, Magazynu Glebowego położonego na działce nr 1393/29 w Puławach przy ul. Alei Królewskiej 15. Magazyn Glebowy jest budynkiem parterowym niepodpiwniczonym. Fundamenty pod ściany konstrukcyjne wykonane są z kamienia łamanego na zaprawie cementowo-wapiennej. Ściany zewnętrzne wykonane z cegły pełnej palonej gr. 38 cm i otynkowane. Stropodach wykonany jest z belek DMS oraz płyt betonowych wyrównanych szlichtą cementową. Dach pokryty obecnie papą termozgrzewalną. Posadzka magazynu wykonana z gruzobetonu z nawierzchnią z zaprawy cementowej zatartą na ostro. Tynki zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z zaprawy wapienno-cementowej. Wnętrze budynku jednoprzestrzenne z traktem trzynawowym i murowanymi z cegły grodziami, wydzielającymi przestrzeń do składowania zapasów gleb. Parametry budynku: 1. powierzchnia zabudowy - 140,54 m2 2. powierzchnia użytkowa - 123,05 m2 3. kubatura - 407,56 m3 Całość zamówienia będzie obejmowała wykonanie następującego zakresu prac: 1.1. Roboty rozbiórkowe i termomodernizacja obiektu. - rozebranie murowanych ścian zasieków, wykonanych z cegły palonej pełnej na zaprawie cementowo - wapiennej wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu, - rozebranie opaski wokół budynku oraz odkopanie ścian fundamentowych, - izolacja pionowa powłokowa ścian fundamentowych, - demontaż bram drewnianych garażowych i drewnianej stolarki okiennej, - montaż bram garażowych segmentowych oraz stolarki okiennej z PVC, - termomodernizacja ścian zewnętrznych płytami styropianowymi metodą ETICS, - wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej, - wykonanie pokrycia dachu z blachy trapezowej powlekanej wraz z obróbkami dachu, 1.2. Wykonanie przyłączy do budynku. - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, - wykonanie przyłącza wody, - wykonanie przyłącza wody demineralizowanej, - wykonanie przyłącza elektrycznego wewnętrznej linii zasilającej, 1.3. Prace remontowe wewnątrz obiektu - wykonanie instalacji wewnętrznej kanalizacyjnej, - wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej, - wykonanie wewnętrznej instalacji wody demineralizowanej, - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd zasilających 230V i 380V, - wykonanie ścianki działowej z bloczków betonu komórkowego, - montaż drzwi stalowych jednoskrzydłowych wewnętrznych, - ocieplenie ścianki działowej z gazobetonu płytami styropianowymi EPS, - wykonanie tynku cementowo-wapiennego na ścianie wewnętrznej, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przetarciem istniejących tynków, - wykonanie licowania fartucha ściany budynku płytami typu gres o wymiarach 30x30 cm na zaprawie klejowej, - wykonanie stropu podwieszonego z izolacją termiczną wełną mineralną i jednowarstwową okładziną z płyt g-k , - malowanie farbami emulsyjnymi lub akrylowymi sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych, - uzupełnienie ubytków podłoża i posadzki po wykonanych pracach instalacyjnych, - wykonanie izolacji poziomej, przeciwwilgociowej, powłokowej na posadzce, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzki z folii polietylenowej czarnej gr 0,40mm. - wykonanie posadzki z zaprawy cementowej o gr. 4 cm, zbrojonej siatką, - wykonanie okładziny posadzki z płytek ceramicznych typu gres wraz z cokolikami, - dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych wewnętrznych. - uprzątnięcie obiektu wewnątrz i na zewnątrz po wykonanych pracach budowlanych. Uwagi: Zamawiający zaleca aby Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia przeprowadzili wizję lokalną terenu, celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych dodatkowych prac wyżej nie przewidzianych, a których przeprowadzenie zapewni prawidłowe wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia na ww. roboty budowlane został opisany, zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp, za pomocą dokumentacji projektowej wykonawczej, zgodnie z PN-EN i WTWiOR oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.1. Szczegółowy zakres rzeczowy zawiera dokumentacja projektowa składająca się z: 1) Dokumentacji rysunkowej i fotograficznej zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, 2) Opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Inwestorskiego przedmiar robót zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2.2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 2.2.1 Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów, urządzeń i systemów opisanych w dokumentacji określonej w pkt.2.1, Polskich Norm PN i PN-EN, Warunków Technicznych Wykonania i Odbioru Robót wyd. ITB. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej nazw własnych producentów, urządzeń, systemów, produktów i materiałów, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Użyte nazwy własne nie są wiążące dla Wykonawców i należy je traktować jako materiały przykładowe do określenia standardów jakości oraz parametrów i wymogów technicznych opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, systemów, produktów i materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, aniżeli opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane urządzenia, systemy, produkty i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 44 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach