Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 74-500 Chojna, ul. Jagiellońska 12
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 4141877 , fax. 0-91 4141877
- Data zamieszczenia: 2011-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Jagiellońska 12 12
74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 4141877, fax. 0-91 4141877
REGON: 81192750000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zgmchojna.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont lukarn (facjatek) na budynku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Ofertę należy przygotować w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Oferta winna znajdować się w zamkniętej, opieczętowanej kopercie. 2 Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować na adres zamawiającego. 3 Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień jest Pan Eugeniusz Kuflowski - Dział Eksploatacji Budynków tel. fax (091)4141877 4 W przypadku wniesienia zapytania dotyczącego postępowania, zamawiający prześle treść wyjaśnień wszystkim wykonawcą, którzy pobrali SIWZ. 5. Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego- Zakład Gospodarki Mieszkaniowej 74-500 Chojna ul. Jagiellońska 12, pokój nr 3 (I piętro). 6. Termin składania ofert upływa dnia 30.06.2011 r. o godz. 1500 7. Każdy wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę. 8. Każda złożona oferta otrzyma numer identyfikacyjny. 9. Oferty należy napisać w języku polskim w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem). Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wszystkie strony oferty oraz wszelkie miejsca w których Oferent naniósł zmiany, powinny być parafowane przez osobę podpisującą oferty. 10. Strony oferty powinny być ponumerowane. Załączniki do oferty stanowią jej integralną część i powinny być czytelnie oznaczone. 11. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: - oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ - oświadczenie o nie zaleganiu i uiszczeniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz ZUS - oświadczenie, że zapoznał się ze SWIZ, dokumentacją techniczną, dokonał wizji w terenie i uwzględnił wszystkie warunki mogące mieć wpływ na cenę oferty - oświadczenie, że posiada środki i siły na wykonanie niniejszego zadania - oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty na okres 24m-cy 12. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po termie określonym w pkt. 6 zostaną zwrócone bez otwierania. 13. Wykonawcy powinni przedstawić oferty zgodnie z wymaganiami SIWZ. Oferty alternatywne zostaną odrzucone. 14. Wadium w wysokości 3000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych), należy wnieść na konto Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Chojnie - Bank Spółdzielczy Chojna 09 9370 0007 0001 7864 2000 0002 do dnia 08.06.2010 r. do godz. 1000 lub w kasie Zakładu. Oferent, który chce wnieść wadium w innej niż pieniężna dopuszczonej przepisami ustawy formie, powinien o tym fakcie powiadomić Zamawiającego na trzy dni przed datą jego wniesienia. Oferta, która nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego uznana za nieważną i odrzucona. 15. Dyspozycja z zakresie zwrotu wadium dla oferentów, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże w ciągu dwóch dni roboczych od daty podpisania umowy z oferentem, którego oferta zostanie wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania ofertą. 16. Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium dla Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający przekaże w ciągu dwóch dni roboczych od daty podpisania przez oferenta umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 17. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli : odmówi podpisania umowy, odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Chojnie, ul. Jagiellońska 12, pokój nr 7 dnia 01.07. o godz. 900 19. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących ich treści. 20. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana obowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy wysokości 3 % wartości ceny ofertowej liczonej netto w wybranej przez siebie dopuszczonej przepisami ustawy formie, nie później niż w chwili podpisana umowy. 21. Zamawiający poprawi oczywiste pomyłki w treści oferty za zgodą Oferenta. 22. Wykonawca będzie związany z ofertą do dnia 01.07.2011r. 23. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie o zamówieniach publicznych i w niniejszej Specyfikacji oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą. 24. Zamawiający powiadomi o wynikach przetargu zgodnie z procedurą określoną w ustawie Prawo Zamówień Publicznych. 25. W zawiadomieniu wysłanym do Oferenta, którego oferta zostanie wybrana, 34. Cenę oferty należy określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem VAT), z wypełnionym przedmiarem robót i wykazaniem jego podstaw. 35. Wykonawcy, których interes prawny doznał uszczerbku prawnego w wyniku naruszenia przez Zamawiającego zasad określonych w ustawie o zamówieniach publicznych, przepisach wykonawczych do ustawy jak też w niniejszej Specyfikacji przysługują środki odwoławcze przewidziane tą ustawą. 41. Oferta powinna być złożona w zalakowanej lub opieczętowanej kopercie z napisem Remont lukarn (facjatek) na budynku przy ul. Mieszka I 7, 9, 11, Łużycka 1, 3, 5, 7 i ul. Krótka 1 w Chojnie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych), należy wnieść na konto Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Chojnie - Bank Spółdzielczy Chojna 09 9370 0007 0001 7864 2000 0002 do dnia 08.06.2010 r. do godz. 1000 lub w kasie Zakładu. Oferent, który chce wnieść wadium w innej niż pieniężna dopuszczonej przepisami ustawy formie, powinien o tym fakcie powiadomić Zamawiającego na trzy dni przed datą jego wniesienia. Oferta, która nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego uznana za nieważną i odrzucona.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgmchojna.republika.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25