Przetargi.pl
Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach miasta Malborka

Urząd Miasta Malborka ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, pl. Słowiański 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6473325 , fax. 055 6473324
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Malborka
    pl. Słowiański 5 5
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 055 6473325, fax. 055 6473324
    REGON: 00052356000013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach miasta Malborka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali mieszkalnych będących w zasobach miasta Malborka. Planowane lokale mieszkalne do remontu L.p. Adres Malbork Skład lokalu Powierzchnia użytkowa w m2 Planowany zakres robót 1. Ul. Si
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wszyscy wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia. - Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania firmy (wykonawcy), w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. 3. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie tzn. w przypadku składania wspólnej oferty (np. umowę konsorcjum lub umowę spółki cywilnej). Należy przedłożyć ją dopiero po wyborze oferty. W przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną, powyższe informacje winny dotyczyć urzędujących członków władz. Informacje winny być wydane nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenia potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 3b do SIWZ. 6. Wykaz podwykonawców z podaniem zakresu i wartości robót przez nich wykonanych - - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 7. Wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach (tj. w latach:2008, 2007, 2006) robót remontowych z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 8. Podpisane istotne postanowienia do umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ 9. Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3a do SIWZ. 10. Uwaga! Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach