Przetargi.pl
REMONT LOKALI FILII WIEJSKICH MBP W CZECHOWICACH-DZIEDZICACH

Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Niepodległości 32/34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 215 20 01 , fax. 0-32 215 20 01
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
    ul. Niepodległości 32/34 32/34
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 0-32 215 20 01, fax. 0-32 215 20 01
    REGON: 27058137000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.czechowice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Upowszechniania Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT LOKALI FILII WIEJSKICH MBP W CZECHOWICACH-DZIEDZICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bronowie przy ul. Czyża 12, oraz w Ligocie-Miliardowicach przy ul. Miliardowickiej 64. Zakres prac obejmuje: Filia w Bronowie: 1. Wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, malowanie ścian i sufitów, wymiana posadzki, 2. Wykonanie instalacji c.o., montaż kotła gazowego i grzejników. Filia w Ligocie Miliardowicach: 1. Wymiana okna w WC, remont posadzek w WC i magazynie, wymiana sanitariatów w WC.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp: 1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : 2.1. Udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; 2.2. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającą/posiadającymi aktualne uprawniania budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólno - budowlanej; 2.3. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. dwóch prac ogólnobudowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia tj. prace remontowe, modernizacyjne, adaptacyjne, wykończeniowe za kwotę do 70.000,00 zł (brutto) każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 3. Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 4, 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum , spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy), 1.4 wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. dwóch prac ogólnobudowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia tj. prace remontowe, modernizacyjne, adaptacyjne, wykończeniowe pomieszczeń za kwotę do 70.000,00 zł (brutto) każda. Wykaz ten winien zawierać: a/ nazwę zamawiającego, b/ dokładny zakres wykonanych prac, c/ wartość i termin realizacji, 1.5 dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. 1.4., 1.6 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierownik budowy), wraz z uprawnieniami w specjalności ogólnobudowlanej z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, 1.7 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.1.6. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 1.8 wykaz prac powierzonych do wykonania podwykonawcom (załączyć jeżeli Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców), Wykaz powinien zawierać: a/ podanie zakresu prac, który dany podwykonawca będzie realizował, 1.9 kosztorys ofertowy uproszczony. Wyżej wymienione dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czechowice-dziedzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach