Przetargi.pl
Remont letni Domu Studenta Nr 1 w Warszawie przy ul. Żwirki i Wigury 97/99

Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5520360 , fax. 022 5522507
  • Data zamieszczenia: 2015-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
    ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 26/28
    00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5520360, fax. 022 5522507
    REGON: 00000125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont letni Domu Studenta Nr 1 w Warszawie przy ul. Żwirki i Wigury 97/99
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu letniego Domu Studenta Nr 1 w Warszawie przy ul. Żwirki i Wigury 97/99. 2. W ramach zamówienia należy wykonać cały zakres robót ujęty w Dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ lub Specyfikacją). Na Dokumentację składa się: 1) Opis Przedmiotu Zamówienia, 2) Specyfikacja techniczna - Wymagania ogólne, 3) Projekt Wykonawczy wymiany instalacji elektrycznych w pomieszczeniu nr 10 na poziomie parteru w DS1, 4) Rysunki: -rys. nr 1: schemat wyposażenia tablicy TA w aparaturę zabezpieczającą dla pomieszczenia nr 10, -rys. nr 2: plan instalacji oświetlenia w pomieszczeniu nr 10, -rys. nr 3: plan instalacji gniazd wtykowych w pomieszczeniu nr 10, 5) Przedmiary robót. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) remont pokoju studenckiego z wymianą parapetu, oprawy oświetleniowej i malowaniem szafy - szt. 82 (przedmiar nr 1), 2) odgrzybianie i malowanie sufitów w natryskach - szt. 10 (przedmiar nr 2), 3) wymiana wykładziny w pokoju studenckim - szt. 1 (przedmiar nr 3), 4) remont sali nr 10 z wymianą instalacji elektrycznej - szt. 1 (przedmiar 4, 4a), 5) remont łazienek dla niepełnosprawnych - szt. 2 (przedmiar nr 5 i 5a), 6) remont sanitariatów - szt. 2 (przedmiar nr 6), 7) remont pralni - szt. 1 (przedmiar nr 7), 8) remont rozdzielni elektrycznej - przedmiar nr 8. Poszczególne przedmiary zawierają zakres robót dla 1 pomieszczenia. 4. Roboty będą wykonywane na podstawie zgłoszenia z dnia 22.04.2015 r. 5. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 6. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Dokumentacji (załącznik Nr 1 do SIWZ) przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, jak również za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 7. Po wykonaniu robót należy wykonać dokumentację powykonawczą, która będzie podlegały odbiorowi, jako element wykonania niniejszego zamówienia. 8. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalać telefonicznie z panem Piotrem Łowickim - tel. 22 668-63-07 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-12.00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopii przelewu - za zgodność z oryginałem. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 5. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach