Przetargi.pl
Remont łazienek w Zespole Szkolno- Przedszkolnym Nr 1 w Zakroczymiu.

Urząd Gminy Zakroczym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, ul. Warszawska 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7853223 , fax. 022 7853224
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zakroczym
    ul. Warszawska 7 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 022 7853223, fax. 022 7853224
    REGON: 00053091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakroczym.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek w Zespole Szkolno- Przedszkolnym Nr 1 w Zakroczymiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dwóch pomieszczeń sanitariatów szkolnych na parterze i I piętrze budynku Zespołu Szkolno -Przedszkolnego nr 1 w Zakroczymiu ul. Koźmińskiego 61 zgodnie z Programem Funkcjonalno -Użytkowym oraz przedmiarami. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia obejmuje: rozbiórkę ścian działowych w sanitariatach, demontaż stolarki drzwiowej oraz urządzeń sanitarnych, wykonanie zmian w układzie ścian działowych oraz w układzie ścian kabin ustępowych, wykonanie nowych okładzin ścian oraz posadzek, montaż nowych drzwi dostosowanych wymiarami do wymagań wynikających z właściwych przepisów, zmiana wykończenia sufitów i ścian, wymianę armatury sanitarnej z osprzętem, przebudowę instalacji wodnej i kanalizacyjnej oraz dostosowanie jej do projektowanego układu urządzeń, a także wykonanie mechanicznej wentylacji wyciągowej. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na cały zakres zamówienia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego. Rękojmia za wykonany przedmiot zamówienia - minimum 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego (z zastrzeżeniem pkt XIII SIWZ). Wykonawca zobowiązany będzie, na wezwanie Zamawiającego w okresie gwarancyjnym, do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację urządzeń. W okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, przeglądami gwarancyjnymi ponosić będzie Wykonawca. Wykonanie przedmiotu zamówienia. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno - Użytkowym, wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. Przed rozpoczęciem robót wykonawca przedłoży atesty i świadectwa na podstawowe materiały przewidziane do wbudowania i uzyska akceptacje Zamawiającego (Inspektora nadzoru) na ich wbudowanie. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż określone w Programie Funkcjonalno- Użytkowym. Wykonawca po zakończeniu robót przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzić będą: atesty, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia ruchome i nieruchome, dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem postanowień zawartych we wzorze umowy o roboty budowlane. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie to ustala się orientacyjnie na podstawie uzgodnionych cen jednostkowych według zasad określonych w kosztorysie ofertowym oraz przedmiarze. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia oraz zapoznał się z Programem Funkcjonalno- Użytkowym, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy Przedmiarem robót a Programem Funkcjonalno - Użytkowym, wycenę należy sporządzić w oparciu o przedmiar. Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca załączył kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o udostępnione Przedmiary robót przy uwzględnieniu metody szczegółowej sporządzony w wersji papierowej i wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD. W przypadku gdy w toku prowadzonego postępowania Zamawiający dokona zmiany pozycji przedmiarowych Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić je w kosztorysie ofertowym poprzez dodanie pozycji lub wskazanie pozycji, w których zmiana została uwzględniona, o ile Zamawiający nie przekaże zmienionych Przedmiarów robót. O wszelkich zmianach, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy zostali zaproszeni do składania ofert oraz którym przekazano niniejszą SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych. Warunkiem zapłaty należności dla Wykonawcy za wykonane roboty będzie otrzymanie przez Zamawiającego pokwitowanych przez podwykonawców potwierdzeń otrzymania zapłaty zgodnie z zawartymi z nimi umowami. Jeżeli pojawią się uzasadnione roszczenia podwykonawcy, to Zamawiający dokona zapłaty dla podwykonawcy i pomniejszy należne wynagrodzenie dla wykonawcy o kwotę zapłaconą podwykonawcy. Szczegółowe postanowienia dotyczące regulacji obejmujących podwykonawstwo zawarte są we wzorze umowy. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądz, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kas oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 359) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 48 8009 1062 0016 4887 2007 0027 prowadzonym przez Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach o. Zakroczym. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli: a) środki w pełnej kwocie (wartości) znajdują się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu do złożenia oferty (jeżeli wadium wnoszone jest w formie pieniężnej) lub b) Wykonawca dostarczy w oryginale dokument potwierdzający ustanowienie wadium w zakresie dot. zamówienia w formie innej niż pieniężna przed upływem terminu do złożenia oferty w oryginale. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 pzp. 6. Zamawiający na zasadach określonych w pzp zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w pzp, a w szczególności Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. Dokument ten należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający późniejszy jego zwrot do Wykonawcy bez konieczności dekompletacji oferty (we wspólnym opakowaniu - dokument wadium niezszyty/ niespięty razem z ofertą). W przeciwnym wypadku zwrot dokumentu gwarancji wadialnej nie będzie możliwy. 12. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Zakroczym. b) określać kwotę gwarantowaną w zł (wynikającą z SIWZ), c) określać okres ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) gwarancja powinna być nieodwoływalna, bezwarunkowa, płatną na pierwsze żądanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi i gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakroczym.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach