Przetargi.pl
Remont konserwatorski zabytkowej kamienicy wraz z kompleksową adaptacją wnętrz przy ul. Mickiewicza 9 w Skoczowie - Centrum Miejskie Integrator

Burmistrz Miasta Skoczowa ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8532974 , fax. 033 8532974
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Skoczowa
    ul. Rynek 1 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 033 8532974, fax. 033 8532974
    REGON: 00052759800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skoczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont konserwatorski zabytkowej kamienicy wraz z kompleksową adaptacją wnętrz przy ul. Mickiewicza 9 w Skoczowie - Centrum Miejskie Integrator
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót związanych z przebudową i rozbudową kamienicy przy ul. Mickiewicza 9 - adaptacja budynku na Centrum Miejskie Integrator zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń. Realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i udzielonym pozwoleniem na budowę (decyzja nr WB-AG 7351/1774/2008/1460 z dnia 16.09.2009 wydana przez Starostę Cieszyńskiego). Dla przedmiotowej inwestycji Śląski Wojewódzki Konserwator Zabytków wydał pozwolenie na realizację robót przewidzianych zatwierdzonym projektem budowlanym. Dostawa i montaż wyposażenia (meble, sprzęt elektroniczny) wg załączonego do siwz przedmiaru. Opis i parametry techniczne zgodnie z załączoną specyfikacją. Budynek przy ul. Mickiewicza 9 w Skoczowie znajduje się na terenie układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków pod nr A-389/81. W miejsce istniejącego (obecnie nieużytkowanego) budynku kamienicy oraz przylegającego budynku garaży w wyniku planowanej przebudowy i rozbudowy powstanie obiekt o rzucie w planie w kształcie litery L o wymiarach 23,18 m x 21,76 m, o powierzchni całkowitej 1 132,4 m2, powierzchni użytkowej 564 m2, kubaturze 5 588,55 m3. Budynek istniejący (przebudowywany) składać się będzie z piwnicy, dwóch kondygnacji naziemnych oraz poddasza użytkowego, natomiast budynek dobudowywany będzie obiektem trzykondygnacyjnym (przyziemie, I piętro, II piętro). Obiekt wyposażony zostanie w instalację wodno - kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną, gazu. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: 1.Roboty budowlane: a)roboty rozbiórkowe i demontażowe, b)roboty ziemne, c)roboty fundamentowe, d)roboty murarskie, e)roboty związane z wykonaniem elementów żelbetowych: rdzeni w ścianach, stropów gęstożebrowych, schodów, wieńców, nadproży, belek i podciągów, f)wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem, g)wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, szybu windowego, montaż windy, h)wykonanie podłoży, izolacji termicznych i przeciwwilgociowych, podłóg i posadzek, i)montaż stolarki okiennej i drzwiowej, j)ocieplenie ścian zewnętrznych, k)roboty wykończeniowe: tynki, sufity podwieszane, oblicowania, gładzie, malowanie, elementy ślusarskie, l)wykonanie elewacji - tynki i okładziny zewnętrzne, w tym odtworzenie tynków i elementów sztukatorskich na elewacji przebudowywanej kamienicy, m)zagospodarowanie terenu wokół budynku, montaż elementów małej architektury, n)wykonanie nowych instalacji wewnętrznych: instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji c.o., instalacji gazu, instalacji elektrycznej, o)wykonanie nowego przyłącza wodociągowego do budynku, p)przebudowa linii energetycznej niskiego napięcia, q)przełożenie średnioprężnego gazociągu, r)wykonanie oświetlenia zewnętrznego, instalacji odgromowej budynku, instalacji telefonicznej. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wszystkich materiałów oraz kompleksowa realizacja wszystkich robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, niezależnie od tego czy były ujęte w przedmiarze robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do specyfikacji. 2.Dostawa i montaż elementów wyposażenia wnętrz - mebli oraz sprzętu elektronicznego. Kolorystykę mebli Wykonawca uzgodni z Zamawiającym na etapie realizacji. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości : 70 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - jednej roboty budowlanej polegającej na renowacji elewacji w budynku objętym ochroną konserwatorską, o wartości min. 150.000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, - jednej roboty budowlanej obejmującej roboty ogólnobudowlane, instalacyjne w zakresie instalacji gazowej, elektrycznej, wod-kan i c.o. o wartości min. 2 000 000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, c)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz uprawnienia do kierowania pracami na obiektach zabytkowych, - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacje w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. d)Udzielą: - 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, - 36 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt elektroniczny, - 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki uprawniające do udziału w postępowaniu. Uzupełnienie, bądź wyjaśnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe jedynie w trybie art.26 ust. 3 i 4 oraz art. 87 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 a) będą: a)oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy). 2)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 b) będą: a) - wykaz jednej wykonanej roboty budowlanej w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającej na renowacji elewacji w budynku objętętym ochroną konserwatorską, o wartości min. 150.000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do specyfikacji), - wykaz jednej wykonanej roboty budowlanej w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmującej roboty ogólnobudowlane, instalacyjne w zakresie instalacji gazowej, elektrycznej, wod-kan i c.o. o wartości min. 2 000 000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do specyfikacji), b) dokument od zamawiającego (wskazanego w zał. nr 3 do siwz) dla którego wykonawca wykonał w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robotę budowlaną polegającą na renowacji elewacji w budynku objętym ochroną konserwatorską, o wartości min. 150.000 zł brutto, potwierdzający że roboty te zostały wykonane należycie. c) dokument od zamawiającego (wskazanego w zał. nr 3 do siwz) dla którego wykonawca wykonał w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robotę budowlaną obejmującą roboty ogólnobudowlane, instalacyjne w zakresie instalacji gazowej, elektrycznej, wod-kan i c.o. o wartości min. 2 000 000 zł brutto, potwierdzający że roboty te zostały wykonane należycie. 3)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 c) będą: a) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby oraz zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków uprawniającym do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub dokumentem potwierdzającym 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz.U. z 2004 nr 150 poz. 1579), b) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, c) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby. 4)Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 d) będzie: a) oświadczenie o udzieleniu: - 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, - 36 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt elektroniczny, - 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach