Przetargi.pl
Remont konserwacyjny nawierzchni bazy KOL Sprawa ZP/34/2014

Jednostka Wojskowa 1131 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 74 74 510 , fax. 25 74 74 520
  • Data zamieszczenia: 2014-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1131
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 74 74 510, fax. 25 74 74 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont konserwacyjny nawierzchni bazy KOL Sprawa ZP/34/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont konserwacyjny nawierzchni bazy KOL- roboty pomiarowe i wytyczenie geodezyjne, rozbiórka nawierzchni bitumicznej, rozebranie krawężników drogowych i obrzeży, rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych i jomb, rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej, rozbiórka rampy betonowej, rozbiórka zbiornika na paliwo płynne i wiaty stalowej oraz ogrodzenia, frezowanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie korytowania pod nową nawierzchnię bitumiczną, wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, wymiana kanalizacji deszczowej, wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej, wykonanie ław betonowych pod krawężniki i obrzeża, montaż krawężników i obrzeży i wpustów ulicznych, montaż separatora, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i płyt jomb w kompleksie K-6031 JW 1131 Mińsk Mazowiecki.Szczegółowy zakres robót budowlanych, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, w szczególności: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załącznik 6 do siwz; b) Przedmiar robót - załącznik nr 7 do siwz; ( oddzielny dokument na stronie Zamawiającego) Ponadto szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 27 000,00 zł ( słownie złotych: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 85 1010 1010 0002 4413 9120 0000 z dopiskiem Wadium na Remont konserwacyjny nawierzchni bazy KOL.Sprawa ZP/34/2014 Pod pojęciem wniesienia wadium Zamawiający uznaje wpływ pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz. Wykonawca załącza do oferty oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Oprócz oryginału może załączyć również kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po: a) wyborze oferty najkorzystniejszej lub, b) unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. a ustawy( punkt 8 niniejszego rozdziału). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający niezwłoczne dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy( pkt 3Rozdziału), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach