Przetargi.pl
Remont klatek schodowych w budynku usługowo - mieszkalnym przy ul. Sienkiewicza 36 w Radomiu - budynek wpisany do rejestru zabytków.

Krawczyk Jarosław, Wolnowski Henryk - współwłaściciele kamienicy przy ul. Sienkiewicza 36 w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Krzywickiego 13, ul. Sienkiewicza 36
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 602 702 157 , fax. 48 363 47 90
  • Data zamieszczenia: 2011-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krawczyk Jarosław, Wolnowski Henryk - współwłaściciele kamienicy przy ul. Sienkiewicza 36 w Radomiu
    ul. Krzywickiego 13, ul. Sienkiewicza 36
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 602 702 157, fax. 48 363 47 90
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sienkiewicza36.bnx.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Współwłaściciele kamienicy korzystający ze środków publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont klatek schodowych w budynku usługowo - mieszkalnym przy ul. Sienkiewicza 36 w Radomiu - budynek wpisany do rejestru zabytków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Planowane prace przy kamienicy mieszczącej się przy ul. Sienkiewicza 36 w Radomiu będą obejmowały: - Wymiana tynków na klatkach schodowych i w sieni - Remont schodów w budynku frontowym - Remont schodów drewnianych - Wykonanie nowych schodów betonowych do piwnicy - Wykonanie posadzki w sieni i klatkach schodowych - Wymiana instalacji elektrycznej na klatce i w sieni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2.800,00 (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt 00/100) złotych. 1. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu lub innych dozwolonych przez art. 45 ust. 5 ustawy formach. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w § 15 pkt 1.a) SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 3. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt 1 należy w formie oryginału załączyć do oferty. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. 5. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 1-4 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Zamawiający zwracając wadium zwróci jednocześnie - w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium wraz z adnotacją o podstawie i terminie zwrotu oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sienkiewicza36.bnx.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach